eDreams
Travelocity
192 $
View deal
Gratis afbestilling indtil d. 22/04/21
Book nu, betal under opholdet
Orbitz.com
Priceline192 $
StayForLong
Anmeldt d. 26. august 2020 fra mobile enheder

Troense, eller hele Tåsinge såmænd, er bare et fantastisk flot og idyllisk sted.
Vi havde 2 overnatninger på Hotel Troense. Super service, hele vejen fra booking, gennem opholdet og til udtjekning.
5 retters menu den ene aften. Meget vel tilberedt og serveret af engageret personale.
Dårlige senge, dyner og puder.

Tak, 744henrikt
Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2020

Hej 744henrikt

Jeg takker for din anmeldelse, og er rigtig glad for at i havde et godt ophold.

Jeg får omgående tjekket sengene på værelse 12

Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Gode værelser. Vores var med havudsigt. Vi spiste aftensmad i hotellets restaurant, som var super godt og også god betjening. Derfra har man også udsigt til vandet. Hotellet ligger i gåafstand fra Valdemarslot.

Tak, 146piah

Hej 146piah

Mange tak for den pæne anmeldelse, den er vi rigtig glad for og det glæder os at i havde en god oplevelse her i Troense.

Anmeldt d. 22. august 2020

Vælg et andet sted. Uhøflig betjening, nærmere ubehøvlede. Værelsestandard lige med et vandrehjem. Beliggenhed er flot, men ikke hotellets fortjeneste. Dyrt i forhold til standard og serviceniveauet.Gæster var nærmest til besvær.

1  Tak, Safari798356
Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2020

Hej Safari798356

Tak for din anmeldelse, jeg ked af at vi ikke har levet op til jeres forventninger.

Vi får normalt ikke skyld for at være uhøflig og ubehøvlet men det er helt sikkert den oplevelse som i er taget afsted med det kan jeg kun beklage.

Det ville havde være ønskeligt hvis i også havde taget dialogen da i var på hotellet så vi kunne gjort noget ved dette.

Anmeldt d. 21. august 2020

Nydeligt værelse med alt, hvad man behøver på en miniferie. Terrasse, hvor man kunne sidde og nyde stilheden. Lækker mad alle tre dage, god service også til valg af vine, der passede til maden. Venligt personale.

Værelsestip: Der er værelser med udsigt ud mod gaden og havnen og værelser i haven, hvor der er stille og roligt,
Tak, evalausten45
Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2020

Hej evalausten45

Mange tak for den flotte anmeldelse, det der gør mig mest glad er at vi personalet har givet jer en god oplevelse.

Vi håber at i kommer forbi igen en anden gang.

Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed, god service og veltilberedte retter på menu kortet. Værelser er ikke store men der er hvad du har brug for. Når man rejser med hund er omgivelserne perfekte. Gode transportforhold til Svendborg med bus eller færgen Helge, som er en dejlig oplevelser. Vi er meget tilfredse med vores ophold og kommer gerne igen til Tåsinge og hotel Troense

Tak, p0ulu

Hej p0ulu

Mange tak for de pæne ord og den flotte anmeldelse, det glæder mig meget at i havde et godt ophold her hos os på Taasinge, og vi håber at jeres vej kommer denne retning igen en anden gang.