Smuk beliggenhed og fin historisk perle med personligt touch

Virkelig smuk beliggenhed. Dejligt overskueligt slot med personlig indretning (mange familie... læs mere

Anmeldt d. 25. juli 2020
800katriner
Region Hovedstaden, Danmark
fra mobile enheder
Interessant

Interessant rundtur fra kælder til loft, hvor vi i ro og mag kunne standse op ved det, vi fandt... læs mere

Anmeldt d. 20. juli 2020
ingep914

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Svendborg
fra 145,85 $
fra 759,30 $
Anmeldt d. 5. august 2020

Var på slottet første gang i ‘98. Meget er sket eller nærmere ikke sket siden da..
slottet er meget slidt, beskidt og trænger i den grad til rengøring indvendigt som udvendigt.
At bryste sig af at have en café er lige at stramme betydningen af ordet café.. to slags Toast!
Minigolfbanen ville vi gerne have prøvet men kunne allerede høre i receptionen at der var mangel på bolde og scoreboards.
Derfor ingen varme anbefalinger herfra.
Tidligere dejlige sommerminder om en skøn hindbærlagkage i det smukke tehus synes pludselig at være flere hundrede somre væk. ØV!!

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Rejselysten202
Anmeldt d. 26. juli 2020

Dårlig service, sur betjening, ingen form for forståelse, da det er dårligt vejr.
Det er ikke nogen grund til at komme på besøg igen

Tak, Pathfinder761510
Anmeldt d. 26. juli 2020

Hvis jeg kunne have givet -1 stjerne, havde jeg gjort det. Ubehøvlet personale, særligt ved indgang og billetsalg

1  Tak, Kommeraldrigigen123
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig smuk beliggenhed.
Dejligt overskueligt slot med personlig indretning (mange familie portrætter og fotos) og et tydeligt aftryk i Danmarks historie. De 4-5 værelser, der er renoveret i 1980’erne, er dog hæslige og må desværre stå øverst på listen for nyindretning.
En guidet tur ville have gjort besøget langt mere interessant

Tak, 800katriner
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Anderledes at se et så møbleret slot. Smuk smuk beliggenhed. Dejlig køretur derud. Vi købte kaffe og jordbærtærte i caféen, vi nød i gårdhaven - det smagte dejligt, og betjeningen var venlig.

Tak, anittahole