Dejligt sted!

Min familie og jeg har haft en dejlig tur til Valdemars Slot. Smukke omgivelser, lærerige plancher... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
saramiek
København, Danmark
fra mobile enheder
Smuk beliggenhed og fin historisk perle med personligt touch

Virkelig smuk beliggenhed. Dejligt overskueligt slot med personlig indretning (mange familie... læs mere

800katriner
Region Hovedstaden, Danmark
fra mobile enheder

De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Svendborg
Anmeldt d. 27. juni 2020

Vi fik en god guide, som beskrev de værelser, vi kunne besøge, hvilket vist var de fleste på slottet. Det var dejligt at kunne gå rundt på egen hånd og fordybe sig i selvvalgte rum. Slotsparken virkede lidt kedelig og var uden blomster.
Der er fine parkeringsforhold.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Rejserik
Anmeldt d. 10. juni 2020

Der er efter sigende over 100 hundrede herregårde og slotte på Fyn og i Øhavet. Valdemar slot er ét af de smukkeste, jeg har set.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Team_senius
Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Besøgte Slottet i dag i koldt og gråt vejr. Vi kunne se hele området, og vi hilste på den unge svane i vandet - grå og lang fin hals. Der er ikke liv i noget, og museet åbner først til april. Men man får en fornemmelse af størrelser og bygningerne. Vi vil gerne kommer her også til sommer, hvor alt tager sig bedre ud.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 14. december 2019

Slottet har en interessant historie og der arrangeres flere koncerter. Bemærk, at Kammerherre Niels Juel den yngre i 1750 var den entreprenør, der indførte frugtavl på Tåsinge.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Taasinge T
Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Til en pris på 120 kr. for voksne er vesøget en stor skuffelse.
Der er ikke ret meget at og det er max. kedeligt.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, P0ulE