Dejligt sted!

Min familie og jeg har haft en dejlig tur til Valdemars Slot. Smukke omgivelser, lærerige plancher... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2020
saramiek
København, Danmark
fra mobile enheder
Smuk beliggenhed og fin historisk perle med personligt touch

Virkelig smuk beliggenhed. Dejligt overskueligt slot med personlig indretning (mange familie... læs mere

Anmeldt d. 25. juli 2020
800katriner
Region Hovedstaden, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Svendborg
fra 15,41 $
fra 735,75 $
Anmeldt d. 4. juli 2016

Det var et nok det flotteste slot jeg har set, og jeg har set en del. Området var betagende, og indretningen af slottet var en oplevelse, alt var meget flot vedligeholdt- selv kobbertøjet i køkkenet skinnede.

Tak, Bent B
ValdemarsSlot, Valdemars Slot medarbejder hos Valdemars Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2016

Mange tak for en fin anmeldelse. Vi er glade for at i nød jeres ophold på Valdemars Slot. I er altid velkommen tilbage igen. Rigtig god sommer.

Anmeldt d. 29. juni 2016

Slotsbesøget er meget interessant. Vi bed mærke i, at interiøret ikke er afspærret fra publikum ved hjælp af snore m.v. Det skal bemærkes, at slotsparken også er et besøg værd.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, arneBramming

Anmeldt d. 17. juni 2016 fra mobile enheder

Pragtfuldt beliggende på Tåsinge med udsigt til havet ligger Valdemars Slot opført 1639-44 til Chr.4's søn Valdemar og ombygget af søhelten Niels Juel og ejet af samme slægt i dag. Flotte interiører -absolut seværdigt

Tak, Birte L

Anmeldt d. 12. juni 2016

Det er en to i en oplevelse. Først så vi de flotte sale , stuer og værelser - og øverst så vi en fængende jagt trofæ samling , med levende beretninger fra en passioneret jæger og rejsende. Meget spændende.
Det er kun ærgeligt at man (forståeligt nok) ikke måtte fotografere eller filme på slottet som bruges privat.

Tak, danbI8536DK
ValdemarsSlot, Valdemars SLot medarbejder hos Valdemars Slot, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2016

Anmeldt d. 11. juni 2016 fra mobile enheder

Havde min voksne datter med. Vi fandt det meget spændende. Rent og fint. Parken super flot, alt i alt så absolut et besøg værd.

2  Tak, Vibeke Z