Dejligt inspirerende

Smukt udført indblik i den danske fauna. Bestemt et besøg værd for alle, både med og uden børn... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
123rasmush
Warszawa, Polen
fra mobile enheder
Personalet.

Det søde, venlige personale. Som var imødekommende, hjælpsomme, smilende og fuldt af overskud. Jeg... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
437rieb

De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Svendborg

Simpelthen en super tur, super spændende indrettet, for både børn og voksne.
Var (måske) heldig at have en rigtig levende fortællende guide i de forskellige "foredrag", og knægten var helt opslugt.

Kan kun anbefale en tur til dette sted!

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, christinaroden
Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Vi brugte et par timer en formiddag i Naturama. Udstillingen er rigtig flot og fascinerende, men jeg savnede lidt mere info om dyrene, fx flere skilte eller interaktive ting.
Vi deltog i en kort rundtur på særudstillingen, som var virkelig god og spændende. Guiden virkede yderst kompetent og var god til at formidle.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, Pernille M
naturoplevelse, PR-chef hos Naturama, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hej Pernille,
Tusind tak for din anmeldelse. Vi er netop ved at opdatere skilte i udstillingen. Det er et stort og dyrt projekt :-). Men vi er ret sikre på at vores gæster bliver glade for det, når vi er færdige om et par måneder.
Vi håber snart at se jer igen. Måske allerede i næste måned, hvor vi har en masse aktiviteter i forbindelse med påskedagene.

Anmeldt d. 10. februar 2020

Et fantastisk sted. Vi var der med to børnebørn i vinterferien i 2020. Masser af små og store oplevelser. Forestillinger hver time . De og vi var fuldt engagerede i 5 timer.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 150bjarnes
Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Vi kommer der af og til.
Syntes det er godt når der er rundvisninger osv.
Børnene er glade for at komme, de voksne syntes det er sjovest med rundvisningerne.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Tanjakroghj
Anmeldt d. 5. november 2019

Museet er indrettet super genialt, i forhold til man starter i vandet og bevæger sig op til land og himmel. På den måde følger man også de mange dyrs liv alt afhængig af hvor de lever. En stor oplevelser, hvor man bliver klogere på dyr og verdenen, på den fede måde. Kan helt klart anbefales. God fornøjelse! :-)

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Ollietheexplorer