“Dejligt sted og rart at se de tager Corona alvorlig ,med god plads og betjening ved buffeten”

Restaurant Bregninge Mølle
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Beskrivelse: Vi holder åbent for alle hver søndag fra 1. maj til 1. oktober med søndags buffet fra kl. 18.00 spis hvad du kan for 98,- kr. Dørene åbnes kl. 17.30 Ankomst senest kl. 18.30 Vi holder åbent alle ugens dage i skolernes sommerferie uge 27, 28, 29, 30, 31 & 32 med sommer buffet fra kl. 18.00 spis hvad du kan for 98,- kr. Dørene åbnes kl. 17.30 Ankomst senest kl. 18.30 Bregninge Mølle, kan skrive sin historie 300 år tilbage, nærmere bestemt den 10. August 1711,hvor Niels Juels, Valdemar Slot, giver møller Niels Hansen fæstebrev på møllen,der ligger på Bregninge Højmark med tilhørende hus, mod at betale 20 rigsdalere årligt til herskabet.Den nuværende Bregninge Mølle er fra 1839, og har fungeret indtil 1950 hvor den blev indrettet til restaurant.
Anmeldt 29. juni 2020

Der er altid hyggeligt og god mad til en god pris ,sød betjening , der er blevet taget hensyn til Corona og vi har god plads
Dejlig oplevelse

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Kystvej S

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Et besøg på “Restaurant Bregninge Mølle” kan klart anbefales! Stedet emmer af historie, da det er en gammel mølle man har omdannet til restaurant. Maden er solid, god dansk mad. Personalet er smilende, opmærksomme og venlige.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bitsnedker
Anmeldt 16. august 2019

På turen havde man et pitstop på vej hjem. Her på denne mlle med den pragtfulde udsigt fra toppen af møllen var der udsigt over tåsinge.
Kaffen var rigtig god og lagkagen perfekt. En god afslutning på en pragtfuld tur til Langeland.

Tak, Torben P
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig oplevelse rigtig god mad og en dejlig salatbar med alt hvad der skal være i sådan en , sød betjening og ikke mindst en fantastisk udsigt ud over det sydfynske øhav

Tak, Kystvej S
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Fint udvalg af mad.
Noget for enhver.
Fint salatbord.
Alt i alt en OK oplevelse.
Eneste kritikpunkt var at mad n brugte den samme tallerken ved afhentning af msd.
Afsåritning af hænder var "gemt" for meget væk.

Tak, P0ulE

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bregninge Mølle, kiggede også på

Har du været i Restaurant Bregninge Mølle? Fortæl om dine oplevelser!