1.076 kr.
Haslev, Danmark

Wauw for en udsigt!

Anmeldelse af Hotel Christiansminde
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. mar. 2024
3 overnatninger med morgenmad og 2x2 retters menu gennem Risskov Bilferie til en god pris. Havde vi skullet betale ‘fuld’ pris var vi nok ikke kommet. Blev (gratis) opgraderet til juniorsuite med terrasse og direkte havudsigt, rent stort lyst lækkert! Vanvittig flot udsigt også fra restauranten! Dejlig morgenmad og lækker aftensmad, dog meget lille rejecocktail, og prisen på drikkevarer sårn lige i overkanten.
Dato for ophold: februar 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
    737 kr.
  • Booking.com
2.1 km fra Hotel Christiansminde
Vis flere hoteller i Svendborg
Anmeldt d. 6. februar 2024

Det er sådan et dejligt hotel med en fantastisk beliggenhed. Værelserne er store, lyse og venlige. Personalet er søde og ordentlige. Restauranten er virkelig god. portionerne er større end forventet, så man behøver altså ikke bestille to retter!
Der er gode vine på kortet.
Morgenmaden er virkelig god.
Alt i alt: her gider jeg i hvert fald godt komme igen.

Dato for ophold: februar 2024
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, PippiLangstroempe
Anmeldt d. 22. november 2023

Fantastisk hotel - vi havde et familieværelse med udsigt (som jeg bad om ved bestilling), der var rigeligt stort. Personalet var virkelig serviceminded. Vi benyttede os af bordtennis og poolbord, som var fint og i god stand.
Vi spiste i reatauranten, som jeg også giver 5 stjerner - både mad og betjening var helt i top.
Fantastisk beliggenhed - vi kommer helt sikkert tilbage i en periode hvor mini-golfbanen lige ved siden af er åben.

Værelsestip: Hvis i ønsker værelse med udsigt, så sørg for at bede om et der ikke ligger lige overfor hovedbygnigen
Dato for ophold: november 2023
Tak, Annehedegaard
Anmeldt d. 15. oktober 2023 fra mobile enheder

Ikke prisen værd

Kvalitet ifht. Beliggenhed og afstand til indre by holdt op imod pris var ikke prisen værd

Vi havde udsigt direkte ind i et tag på bygningen som havde udsigt over vandet ;)

Fin morgenmad og ok personale

Værelse var pænt og rent dog noget småt fint badeværelse dog igen noget småt og meget kompakt ifht. Prisen

Vi er som sådan ikke voldsomt utilfredse men ville ikke booke igen

Dato for ophold: september 2023
Tak, TNL33
Anmeldt d. 19. august 2023 fra mobile enheder

Vi var inviteret til 80 års fødselsdag. Vi fik dagens menu - lækker røget laks med rygeost creme til forret og virkelig god og mør oksecuvette med ovnbagte rødløg, blomkål/champignon, lækre fritter og skøn hjemmelavet bearnaise sovs. Som ekstra krydderi havde de hjemmerørt en lækker remoulade.

Serveringen var i top 👍🏻👏🏼

Dato for ophold: august 2023
Tak, Christian Schou J
Charlotte Hotel Christiansminde, Gæsteservice/reception hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2023

Kære Christian
Tusind tak for at tage dig tid til at reflektere på dit besøg i vores restaurant.
det er dejligt at du nød maden - det glæder os meget.
Du ønskes en god dag herfra

Mvh
Charlotte

Anmeldt d. 29. juli 2023 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed med smut til strand og vand og isbar 👍🏻👍🏻😁😁 dejlig stort værelse med udsigt køleskab of kaffe på værelset 😉 fin dansk betjening og god service 👍🏻 fantastisk morgenmad med alt 😁 på terrassen 😁 kort sagt fin anbefaling herfra

Dato for ophold: juli 2023
Tak, 616piaf

Tusind tak for de fine ord, det er dejligt at vi har levet op til dine forventninger & at I har nydt jers ophold.
det betyder meget for os.
mange venlige hilsner
Charlotte