986 kr.
Morgenmad inkluderet
Priceline
1.095 kr.
Refusionsberettiget før fre. 26. apr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Go to your Happy Price
1.095 kr.
Refusionsberettiget før lør. 27. apr.
Morgenmad inkluderet
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 29. juli 2023 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed med smut til strand og vand og isbar 👍🏻👍🏻😁😁 dejlig stort værelse med udsigt køleskab of kaffe på værelset 😉 fin dansk betjening og god service 👍🏻 fantastisk morgenmad med alt 😁 på terrassen 😁 kort sagt fin anbefaling herfra

Tak, 616piaf
Charlotte Hotel Christiansminde, Gæsteservice/reception hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2023

Tusind tak for de fine ord, det er dejligt at vi har levet op til dine forventninger & at I har nydt jers ophold.
det betyder meget for os.
mange venlige hilsner

Anmeldt d. 9. juli 2023

Vores familie overnattede på 2 værelser, som begge var slidte og beskidte (se billeder). Store skjolder på sengetøjet, og generelt bare nusset over det hele.
Morgenmaden var ringere end Scandic, og det siger ikke så lidt.

Eneste lyspunkt var udsigten og et nyrenoveret badeværelse, hvilet samlet set giver 2 stjerner.

Værelsestip: Se det som et vandrehjem (med god udsigt) men med hotelpriser
Tak, MikkelT_11
Charlotte Hotel Christiansminde, Gæsteservice/reception hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2023

Kære Mikkel.
Tak fordi du tog dig tid til at kommentere på din overnatning. Jeg kunne rigtig godt have tænkt mig at du gjorde os opmærksom da du var her så vi kunne prøve at råde bod på det.
Jeg ville gerne om du kunne sende en mail til hotellet på booking@christiansminde.dk og oplyse datoer & værelses numre
så jeg har mulighed for at tjekke omstændighederne.
Jeg ser frem til at høre fra dig.

Anmeldt d. 7. juli 2023 fra mobile enheder

Beliggenheden kan man ikke diskutere, men ……
Synes ikke service & aftenrestaurant lever op til prisen.
Morgenmaden fin.
Vi spiste på restauranten den ene aften, men var slemt skuffede. Tør kuller til forret, og vandede ‘nye’ kartofler og vandet sauce uden smag til en dog velsmagende majskylling. Pris 375,- pp ….!
Servicen og stemningen er bestemt ikke imødekommende.
Fx kunne vi ikke engang få et kort over området eller Svendborg. Det havde de ikke …. og havde aldrig haft.

Tak, KirstenPNrS

Kære Kirsten
Tak fordi du tog dig tid til at reflektere på dit ophold. Jeg sender selvfølgelig dine kommentarer videre til vores køkkenchef.
Jeg tager kontakt til dig direkte.
Du ønskes en god sommer herfra

Anmeldt d. 24. april 2023

Sikke et skønt ophold i forbindelse med HK frivillig weekend. Vi havde det smukkeste værelse med direkte udsyn til vandet og haven. Der var roligt og god stemning under hele opholdet. Området er idyllisk og virkelig smukt, samt nemt at komme ind til Svendborg by. Maden var lækker og der manglede intet! Lokalerne var fine og gode at arbejde i. Tusind tak til det enorm imødekommende personale og for den bedste service. Specielt tak til Matias, som var en fantastisk tjener. Udover han var vanvittig dygtig til sit arbejde, havde han en god energi, var humørfyldt og skøn udstråling. Jeg kan varmt anbefale Hotel Christiansminde, både til konferencer, men også som par eller familie :-)

Dato for ophold: april 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Anhiver

Tusind tak for den fine ros. Hvor er det dejligt at vi har levet op til forventningerne.
Med ønsket om en god sommer herfra

Anmeldt d. 24. marts 2023

Ønskede at finde et dejligt sted til et ophold fredag til søndag. Vores valg Hotel Christiansminde, som heldigvis havde plads til os, kunne ikke være bedre valgt.
Christiansminde Hotel er et skønt og velfungerende hotel med en fantastisk beliggenhed,
Et uovertruffen personale, man føler sig hjemme allerede ved check-in. Godt køkken og med rigtig god betjening i restauranten.
Hotellet har en god stil, hvilket går igen på værelserne, hvor der også er rent og pænt over alt.
Ø-havs Stien ligger lige uden for døren, hvilket giver mulighed for vandreture efter ønske. Svendborg ligger i gå afstand hvis man ønsker byliv.
Det er vores første besøg, men ikke det sidste.
"Gæstfrihed går aldrig af mode"

Værelsestip: Husk godt fodtøj til dine vandreture.
Dato for ophold: marts 2023
Tak, Heinitz L
Charlotte Hotel Christiansminde, Gæsteservice/reception hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. marts 2023

Tusind tak for den fine anmeldelse, det er altid rigtig rart når det hele spiller sammen.
Vi vil glæde os til at byde Jer velkommen igen.
Rigtig god aften herfra