Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com173 $
Hotels.com173 $
Priceline173 $
eDreams173 $
CheapTickets173 $
FindHotel173 $
Anmeldt d. 3. august 2021

Efter at have besøgt HC sidste år, under corona, var vi vældig begejstrede for vores ophold og bookede igen i år, en enkelt overnatning ifbm. Med lidt kør-selv-ferie i Danmark.

Som børnefamilie, er der ting der skal fungere på et “4 stjernet” hotel.
*der skal være ro på værelset, det skete ikke grundet køleskabet fra midten af 00’erne som trænger til en udskiftning - eller måske en rens af køleren til kompressoreren. Vi har forsøgt st sove til samme støjniveau som en vaskemaskine kører med.

*der skal være en morgenmadsbuffet som rammer målgruppen - sælger man et “familie”-produkt skal dette kunne mærkes, morgenmaden var i særdeleshed elendig - i 2020, var udvalget væsentlige bredere på alene brøddelen (omend bakeoff, som man kan forvente).

I år var dette tydeligt reduceret for, at maksimere dækningsbidraget, således var pandekager, nutella, milde oste, smøreoste, kolde pålæg, friske frugter ikke at finde mere… dog var prisen hævet med 35%…

Heldigvis var pulverægget lunt og de blødkogte æg - hårde… imponerende.

Kære HC,
Hvis i forsøger at overleve alene på jeres udsigt så luk med det samme og lad nogen med ønske og sans for kvalitet overtage jeres gesheft, Svendborg fortjener et bedre produkt i sin helhed.

Og så invester i en ordentlig filterkaffe, DSB færgekaffe burde være fortid…

Vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, 519kristofferh
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt og rigtig god betjening. Blev flyttet udefra til inde da det blæste for meget syntes vi. Ærgerligt, for de har jordens bedste udsigt over Svendborgsund
Er kommet i Svendborg de sidste 20 pr og en kæmpe fejl vi ikke har spist der før. Jeg fik helt lyst til at holde fest det
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: august 2021
Tak, B1469CFchristianh
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Det er altid dejligt at besøge Christiansminde Hotel, lækkert stort og rummeligt værelse med altan. Morgenmaden er lækker og har alt hvad man kunne tænke sig, middagen og vinene superb, samt et sødt og venligt personale- vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Er man dårlig gående så bed om et værelse nede da det er nogle trapper man skal op og ned af. Ingen elevatorer.
Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, Helle E
Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejlig restaurant. Med god mad og flinkt personale. Meeen værelserne er meget små og sengene utrolig smalle.. 140 cm vi synes ikke at hotellet lever ikke op til det der står på deres hjemmeside. Rengøringen på værelset kunne være bedre. Selvom vi overnattende 2 gange blev gulvet ikke fejet og det kan ikke undgås at man tager græs og sand med ind.. så alt i alt lidt skuffende

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 76mayj
Anmeldt d. 17. juli 2021

Efter at have opholdt os en enkelt dag, valgte vi at afbryde vores ophold før tid. Værelserne er temmelig slidte og trænger til en kærlig hånd. Desuden er morgenmaden kedelig med ringe udvalg af brød, som for øvrigt var tørt.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 27bentj