Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor173 $
Hotels.com
Expedia.com173 $
Priceline
eDreams173 $
FindHotel173 $
Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejlig restaurant. Med god mad og flinkt personale. Meeen værelserne er meget små og sengene utrolig smalle.. 140 cm vi synes ikke at hotellet lever ikke op til det der står på deres hjemmeside. Rengøringen på værelset kunne være bedre. Selvom vi overnattende 2 gange blev gulvet ikke fejet og det kan ikke undgås at man tager græs og sand med ind.. så alt i alt lidt skuffende

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 76mayj
Anmeldt d. 17. juli 2021

Efter at have opholdt os en enkelt dag, valgte vi at afbryde vores ophold før tid. Værelserne er temmelig slidte og trænger til en kærlig hånd. Desuden er morgenmaden kedelig med ringe udvalg af brød, som for øvrigt var tørt.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 27bentj
Anmeldt d. 15. juli 2021

Dejlig beliggenhed med udsigt til Svendborgsund fra altanen. Gåafstand til Svendborg langs vandet.
Rengøring ikke tilfredsstillende. Indretning ikke tidssvarende og ikke sammenhæng med pris og kvalitet.

Tak, Mogens M
Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

Et helt almindeligt konferencehotel, plastic glas, ingen kaffe, rent og pænt, med en flot beliggenhed. Som erhvervsmand bor jeg på den type hoteller mange gange om året og betaler normalt mellem kr. 800 og kr 1.200 for et værelse med morgenmad. Derfor troede jeg også at hotellet var noget helt særligt, da værelsesprisen er kr. 1.700. Men nej - pris/ kvalitet er helt skævt.

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Bossebertram
Anmeldt d. 1. juli 2021

En rigtig fin beliggenhed ved Svendborg.
God morgenmad og fin betjening.
MEN - den MEGET seje kalvefilet på menuen ødelagde meget.
Fik den dog ombyttet til et lidt bedre stykke - stadig sejt.
Betjeningen om aftenen i restauranten kunne godt være bedre

Tak, L5807USandersl