Hotellet ligger smukt ned til Svendborg sund med stor panoramaudsigt fra restauranten. Vores værelse, junior suide seaview, havde næsten fuld udsigt over fjorden - dog tager bygningen foran det nederste af udsigten, men det er absolut til at leve med. Uhindret udsigt fås fra værelserne 1-9 (måske også 10-15?). Værelserne er fine med et lille køkken dog ingen køkkenservice ud over papkrus til varme drikke. Produkter på badeværelset. Muligt at leje cykler gratis i receptionen - det tager ca. 10 minutter at cykle til centrum. Vi kommer igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, KrissyWade
Vibeke Halse, Direktør hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Krissy Wade,

Tak for din fine anmeldelse som vi værdsætter højt. Til venlig orientering har vi taget køkkenudstyret væk pga COVID-19situationen.

Forsat dejlig sommer fra Hotel Christiansminde.

Med venlig hilsen
Vibeke Halse

Vi havde bestilt gennem hotels.com og blev temmeligt overraskede ved at få et superiorværelse med 1 1/2 mands seng. Værelset hørte bestemt ikke til de store, så der var kun lige plads til sengebord og sengelampe på den ene side af sengen. Belysningen var udover en glaskuppel i loftet den enlige sengelampe og en slags standerlampe/spotlampe uden indstillingsmulighed. Badeværelset lille bitte. Udsigten var til et tag på bygningen foran.
Morgenmaden og buffeten bar ikke præg af Corona-tiltag, fx skulle morgenbrødet tages med fingre og ikke en tang. Opfyldning af fade var mildt sagt mere end langsommelig. Da vi fik et bord, hvor der stod en tom kaffekande, fik vi udleveret en ny kande med indhold svarende til godt en enkelt kop.
Da vi beklagede os over værelset, fik vi at vide, at vi havde fået et superior værelse. Vi kunne få et bedre værelse mod tillæg.....
Vi tør slet ikke tænke på, hvordan så et standardværelse må se ud.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, skipperdk2015

Kære Skipperdk2015,

Tak for jeres besøg og gode kritik som vi siden jeres besøg har sat voldsomt ind over for.

Vi har gennemført COVID-19 hygiejnekursus for alle medarbejdere netop pga. situationer, som I oplevede. Men ja - der skal altid være mad nok, tag-tøj og kaffe, det beklager jeg, at der ikke var.

Ang. værelseskategorien er jeg i tvivl om hvor I boede, og vil rigtig gerne vide mere? Jeg håber I vil kontakte mig direkte gennem receptionen og at I vil hjælpe os med gode forslag til forbedringer.

Forsat dejlig sommer fra Hotel Christiansminde.
Med venlig hilsen
Vibeke Halse

Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Vi har tilbragt to nætter på Hotel Christiansminde og har været rigtig tilfredse. Værelset var rigtig hyggeligt med lille stue og køkken, god stor seng og flot udsigt. Personalet var venligt og imødekommende. Morgen buffet og aftensmad i restauranten var også i top. Fuld valuta for pengene.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, Pernille M
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Kære Pernille M,
Tak for den flotte anmeldelse. Dejligt at høre at I havde et godt ophold, og at alting var, som I gerne ville have det. Vi håber snart at kunne byde jer velkomne igen.

Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

Personale, resturent og miljø får de skønneste anmeldelser med på vej fra os.
Vi har tilbragt en weekend med aften serveringe og morgen buffet i resturententen. Maden er TOP klasse og servicen er god venlig og professionel. Vi fik bla. et glas vin og kaffe på husets regning efter en misforståelse ang. vinmenuen. Ingen sure mine, vi kunne tale om det, tonen var forsat venlig.
Vi boede i lejlighed med udsigt og den var hyggelig praktisk indrette. Badeværelset og køkkenet kunne trænge til en lille fornyelse. Men man har gjort hvad man kunne med lys glas og spejle. Der er pænt rent og sengen stor og blød. Servicen er høj. Vi kommer igen til sommer og nyde kaffen udendørs.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, AC-Horsens
Carsten N, salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Kære AC-Horsens,
Tak for de flotte ord. Dejligt at høre at I nød jeres ophold, og at alt var til jeres tilfredshed. Jeg iler med at bringe jeres ros videre til kollegaerne.
Fornyelse og opdatering af væreser er jo en rullende proces, - og netop badeværelse og køkkendelen, er noget af det vi har opmærksomheden rettet mod. Om vi når det inden jeres næste besøg, tør jeg ikke sige - men ellers håber jeg I også vil nyde det, som det er.
Vi glæder os til snart at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Fra vores værelse var der en flot udsigt over Svendborgsund. Værelse og badeværelse var store og veludstyrede. Morgenbuffet var enkel, men velsmagende - serveret med udsigt over vandet. Gode muligheder for gåture langs vandet. Lokaler i kælder med fitness, bordtennis mm
Eneste udfordring er at adgang til alle værelser er udefra, så man kan skal være klædt på til vejret for at komme til morgenbuffeten. Til de tre-cifrede værelser er der kun adgang med udendørs trapper( ingen elevator)

Dato for ophold: februar 2020
Tak, bomisch
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. februar 2020

Kære bomisch,
Tak for din anmeldelse af jeres ophold hos os. Dejligt at høre at I nød opholdet, værelset og udsigten - og fik gået en tur i den skønne natur ved hotellet.
Et af hotellets kendetegn er jo, at det er fint passet ind i landskabet, hvilket samtidig har medført at der ikke er nogen lange hotelgange, men at der er egen indgang til alle værelser. Dette betyder selvfølgelig også, at man må klæde sig efter vejret, når man skal en tur i restauranten. Har man svært ved at klare trapperne, har vi som nævnt godt 20 værelser i første række med egen terrasse og direkte udsigt til Svendborgsund.