Anmeldt d. 24. august 2019

Christiansminde er det skønneste sted på Fyn, nogle gange kan man se Dannebrog sejle forbi når dronningen skal til svendborg, utrolig flot mad,og husk at tage en sejltur med Helge, som tager gæster op lige ud for christiansminde, bestil også billetter til Rottefælden i sommerperioden hvor Danmarks bedste rewy skuespiller JAN SCHOU spiller,hvis man er handicappet husk at bestille hus/ værelser nede ved vandet.

Værelsestip: Hvis man er 2 værelse 1 til 8
Dato for ophold: august 2019
Tak, Rosenhoj
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2019

Kære Rosenhøj,
mange tak for den flotte anmeldelse, og de mange gode tips til andre gæster. Det er jo helt korrekt, at der er masser at tage sig til: Ud over de nævnte oplevelser, har byen jo også nogle spændende museer at byde på.
Vi håber snart at se jer igen.

Anmeldt d. 18. august 2019

Værelserne er dejlige, personalet helt i top og maden er klart værd at rejse efter. Hotellet ligger i naturskønne omgivelser med mulighed for at komme på sundet - enten i kajak eller med turbåden Helge.

Værelsestip: Værelserne i 4xx er tilgængelige for alle - i niveau med P-plads
Dato for ophold: august 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ole O
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2019

Kære Ole O.,
tak for din flotte anmeldelse. Det er dejligt at høre at du nyder dine kursusophold, - og at du også får nyder de dejlige omgivelser. Er du også én af de seje "helårsbadere"?
Vi glæder os til snart at kunne byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 1. august 2019

Man kan ikke tage beliggenheden fra Hotel Christiansminde, men til gengæld kan man godt stille spørgsmålstegn ved navnet. Dette er IKKE et hotel, men en HK kursusejendom, og det viser sig tydeligt, værelserne har simpelthen ikke den kvalitet, man forventer af et hotel. Hvis det i stedet, udenfor kursus sæsonen, blev lanceret som et familie feriecenter, vil det give mere mening. Vi fik restaurantens tre retters menu, den går lige an og bliver reddet af udsigten.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, marloth2000
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2019

Kære marloth2000,
mange tak for dit synspunkt. Vi beklager at vi ikke levede op til dine forventninger. Hotellet ligger smukt ned til vandet og er overnatningssted for rigtig mange gæster, som nyder og gør brug af naturen omkring os. Vi indrømmer gerne, at vi ikke er et badehotel i klassisk forstand, selvom vi har alle de udenomsfaciliteter, som de fleste klassiske badehoteller også tilbyder.
Vi opererer ikke med en decideret kursussæson, og tager gerne imod alle typer af gæster hele året rundt. Det har vi gjort i mange år, - og heldigvis har vi masser af super positive tilkendegivelser fra gæster som nyder og værdsætter hotellet, som det er.
Hotellets forskellige afdelinger skal naturligvis holdes opdaterede. Senest har restauranten fået en ansigtsløftning, og jeg kan løfte sløret for, at vi her i efteråret vil påbegynde en renovering af værelserne, så de måske også vil kunne leve op til dine forventninger.
Dejligt at I nød udsigten, og at maden "gik an" ;-)

Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var 5 i suite. Pladsen trang og køjer hårde og svære at komme op i. Køkken var et the køkken. Udsigt rigtig smuk men irriterende at der blev røget på naboterrassen og i restauranten. Super fedt med bycykler og aktiviteter på stedet. Morgenbuffet rigtig god ligesom personalet var serviceminded.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 546karstens
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære 546karstens,
Tak for din positive anmeldelse. Vore junior suiter har 4 sengepladser og opredningsmulighed på sofaen, og det siger sig selv, at der bliver lidt mindre plads til hver enkelt, når der er 5 overnattende personer med hver deres bagage.
Vi erkender udfordringen med at der evt. ryges på terrassen, men har ikke lige en løsning på dette. Rygning er dog ikke tilladt i restauranten, hvorimod man godt må ryge på restaurantens terrasse.
Jeg lader rosen gå videre til de servicemindede kollegaer.

Anmeldt d. 27. juni 2019

Spontant valgte vi overnatning kort før ankomst. Fik værelse 307 (oppe v vejen),
der ikke havde køleskab, som forventet.
God service i receptionen, for merpris fik vi en dejlig suite, med terrasse og udsigt
(nr 20)
Rent og pænt, fint badeværelse. Samsung Tv, udsigt til vandet fra sengen
Et skønt sted - for os - på en varm sommerdag.(25/6)
Dejlig morgenmad næste morgen - igen med storslået udsigt
Kommer gerne igen

Værelsestip: Fantastisk udsigt og dejlig terrasse i suite v vandet Udsigt fra sengen om morgenen ☺
Dato for ophold: juni 2019
Tak, Irene P
Carsten N, Salgschef hos Hotel Christiansminde, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2019

Kære Irene,
Tak for din flotte anmeldelse. Dejlgit at høre omen spontan beslutning, der bliver så positiv.
Vi glæder os til snarest at kunne byde jer velkommen igen.