908 kr.
Hørsholm, Danmark

Godt hotel

Anmeldelse af Hotel Svendborg
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. mar. 2024fra mobile enheder
Flot hotel og super service.

Havde familieværelse som var rigeligt stort til 4 personer. Lækkert lyst værelse som så ud til at være renoveret for nyligt. Der lugtede dog lidt af kloak på værelset, men det fiksede de hurtigt mens vi var ude og spise.

Der var konference på hotellet, de blev holdt samlet i den ene ende af hotellet og man kunne ikke høre dem. God lydisolering på hotellet, hvor den ene elevator bliver lukket om aften for at minimere støj.

Alt i alt en god oplevelse.
Dato for ophold: marts 2024
Værelsestip: Der er p plader rundt om hotellet. Husk også p kælder med oplader til elbiler.
Problemer med denne anmeldelse?
Refusionsberettiget
      597 kr.
    3.2 km fra Hotel Svendborg
    Vis flere hoteller i Svendborg
    Anmeldt d. 6. februar 2024

Hotel Svendborg ligger midt i Svendborg. Tæt på alt. Vi havde bestilt 1 standard værelse. Selve værelset var fin størrelse med gode senge. Badeværelse rent. Dejlig varieret morgenmadsbuffet. Receptionen smilende og serviceminded. Der er gratis parkering lige udenfor døren. Wifi fungerede fint

Dato for ophold: februar 2024
    Tak, PEPcph
    Anmeldt d. 27. november 2023

Lisbeth sørgede for skak drengene fra Kbh kredsmesterskabet fik en fantastik weekend til skoleskak DM. De bookede taxa til drengene, de kom sikkert af sted. Vi anbefaler varmt Svendborg hotel. Vi booker igen til næste år.

Dato for ophold: november 2023
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, 156vicky
    Reception Reception, Gæsteservice/reception hos Hotel Svendborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2024

Hej Vicky

Ser desværre først din søde feedback nu, men dejligt at læse, at drengene har haft et godt ophold her på hotellet i forbindelse med DM i skoleskak. Mvh Lisbeth

Anmeldt d. 27. oktober 2023

Vi ankom til hotellet midt under regn og storm.
    Hotellet var rart at ankomme til, der var rent, pænt og behagelig stemning, selvom der var kaotisk vejr udenfor.
    Vi ankom med hund der mildest talt var gennemblødt, ingen sure miner fra personalet, kun smil og en hundesnak, det var rart.
    Dejlige værelser og god morgenbuffet.

Dato for ophold: oktober 2023
    Tak, Jesper J

Hej Jesper.
    Bedre sent end aldrig at vi reagerer på fine din feedback. Ja, det var et forfærdeligt vejr, så godt at I alle kom i tørvejr.

Anmeldt d. 21. oktober 2023 fra mobile enheder

Hotellet ligger godt og centralt placeret i Svendborg. Men sammenlignet med andre hoteller i samme klasse var det virkelig skuffende. Personalet i receptionen var søde nok og tjekkede ind og ud som forventeligt. Men mere end et påtaget standardsmil fik man ikke. Personalet i baren om aftenen var stressede da de samme skulle betjene restauranten. Og attituden til den kedelige side. Man følte sig til besvær over at ville bestille noget i baren.
    Værelserne og gangen ned til værelserne slidt og præget af ikke at have været renoveret i mange år. Badeværelset slidt og døren ude på badeværelset fyldt med opsprøjts-pletter. Gammel bomuldsvaskeklud hang på vandlåsen under håndvasken. Virkede som om den var glemt af tidligere beboere. På den ene væg var et helt make-up håndtryk placeret.
    Alt i alt standard som et vandrehjem. Men prisen som en væsentlig højere standard. Ikke pengene værd.

Dato for ophold: september 2023
    Tak, 798miap
    Anmeldt d. 19. oktober 2023

Wow vi var overrasket over det lave niveau på hotellet. Vi havde booket et standardværelse, som vi begge har fine erfaringerner med fra tidligere. Først skal det siges at parkeringsmulighederne var fine. Personalet virkede venlige nok, men ikke særlig indkommende. De var høflige og gjorde det de skulle ift. at tjekke ind, men ikke mere end det..
    Værelset virkede ret slidt og gammelt, og som om det havde været lejet ud i en længere periode, da der på badeværelset var skrevet navne på fliserne over håndklædeknagerne..
    Rengøringen var der heller ikke optimal, da der var støv flere steder og skimmel i badeværelsesfugerne.. Glasset i brusekabinen var ikke rengjort i nyere tid og bruseslangen var utæt, hvilket havde en kedelig påvirkning på vandtrykket. Da defekterne og værelsets tilstand blev nævn, beklagende personalet, men virkede ikke interesseret i at få uddybet problematikken.

Så konklusionen herfra er, at jeg nok vil forsøge mig med et andet hotel næste gang jeg skal overnatte i Svendborgs

Dato for ophold: oktober 2023
    Tak, Louiswest