835 kr.
875 kr.
Refusionsberettiget før lør. 27. apr.
Hotels.com
866 kr.
Refusionsberettiget før lør. 27. apr.
Jesper J
Esbjerg, Danmark
Hotellet var et lyspunkt i et ellers vådt ophold
Anmeldelse af Hotel Svendborg
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. okt. 2023
Vi ankom til hotellet midt under regn og storm.
Hotellet var rart at ankomme til, der var rent, pænt og behagelig stemning, selvom der var kaotisk vejr udenfor.
Vi ankom med hund der mildest talt var gennemblødt, ingen sure miner fra personalet, kun smil og en hundesnak, det var rart.
Dejlige værelser og god morgenbuffet.
Dato for ophold: oktober 2023Rejsetype: Rejste med familie
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Problemer med denne anmeldelse?
0.5 km fra Hotel Svendborg
    756 kr.
14.2 km fra Hotel Svendborg
Vis flere hoteller i Svendborg
Anmeldt d. 21. oktober 2023 fra mobile enheder

Hotellet ligger godt og centralt placeret i Svendborg. Men sammenlignet med andre hoteller i samme klasse var det virkelig skuffende. Personalet i receptionen var søde nok og tjekkede ind og ud som forventeligt. Men mere end et påtaget standardsmil fik man ikke. Personalet i baren om aftenen var stressede da de samme skulle betjene restauranten. Og attituden til den kedelige side. Man følte sig til besvær over at ville bestille noget i baren.
Værelserne og gangen ned til værelserne slidt og præget af ikke at have været renoveret i mange år. Badeværelset slidt og døren ude på badeværelset fyldt med opsprøjts-pletter. Gammel bomuldsvaskeklud hang på vandlåsen under håndvasken. Virkede som om den var glemt af tidligere beboere. På den ene væg var et helt make-up håndtryk placeret.
Alt i alt standard som et vandrehjem. Men prisen som en væsentlig højere standard. Ikke pengene værd.

Dato for ophold: september 2023
Tak, 798miap
Anmeldt d. 19. oktober 2023

Wow vi var overrasket over det lave niveau på hotellet. Vi havde booket et standardværelse, som vi begge har fine erfaringerner med fra tidligere. Først skal det siges at parkeringsmulighederne var fine. Personalet virkede venlige nok, men ikke særlig indkommende. De var høflige og gjorde det de skulle ift. at tjekke ind, men ikke mere end det..
Værelset virkede ret slidt og gammelt, og som om det havde været lejet ud i en længere periode, da der på badeværelset var skrevet navne på fliserne over håndklædeknagerne..
Rengøringen var der heller ikke optimal, da der var støv flere steder og skimmel i badeværelsesfugerne.. Glasset i brusekabinen var ikke rengjort i nyere tid og bruseslangen var utæt, hvilket havde en kedelig påvirkning på vandtrykket. Da defekterne og værelsets tilstand blev nævn, beklagende personalet, men virkede ikke interesseret i at få uddybet problematikken.

Så konklusionen herfra er, at jeg nok vil forsøge mig med et andet hotel næste gang jeg skal overnatte i Svendborgs

Tak, Louiswest
Anmeldt d. 14. oktober 2023

Jeg kommer fra Odense og havde brug for et sted at overnatte op til min operation på Svendborg sygehus. Værelset var dejligt og det var skønt at kunne ligge og slappe af med lidt TV. Jeg kunne helt sikkert finde på at booke et værelse igen.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, rvwest2023
Anmeldt d. 10. oktober 2023

Dejlige omgivelser, med lækker mad og en service i verdensklasse.
Perfekt sted til et firma arrangement, hvor samarbejdet med omstillingsparate personale var helt i top.
Vi kommer gerne igen en anden gang;)

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, D3481MHsab
Anmeldt d. 4. oktober 2023

Et stort fint centralt beliggende hotel i Svendborg. Mange fine P-Pladser, man skal huske at registrere bilnummer i receptionen.
Flink personale ved tjek ind. Stort fint værelse, rent og pænt og et stort funktionelt badeværelse.
Gode senge til en fin nattesøvn.
Desværre var restaurant og Bar lukket søndag aften, dette overraskede os!
Men med placeringen er der masser af spise steder i gåafstand fra Hotellet.
Totalt set et fint ophold.

Tak, Danes55