Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

God beliggenhed. De fleste ydede også en god service, men en enkelte ældre dame i reception var noget firkantet. Var nede kl. 17.30 i receptionen for at få byttet vores håndklæder, da vi ikke havde fået gjort rent. Damen i receptionen sagde surt, at de gjorde rent indtil kl 20.00, hvilket undret os, da vi ikke så nogle rengøringsfolk på etagen. Men NEJ håndklæderne blev ikke byttet og det blev heller ikke spurgt om værelse nr. Vi fik IKKE gjort rent den dag. Det var forøvrigt samme person der først ville checke os ind kl. 15.00 selvom vores bekræftelse sagde kl. 14.00.

Tak, PeterPlyds
Anmeldt d. 3. august 2021

Dejlig oplevelse med god service. Fedt at komme til gratis 5700 summer koncerter.
Lækker morgenmadsbuffet og dejligt lyst familie værelse med god plads og pæne badeværelser. Vi kommer gerne igen

Tak, helbak
Anmeldt d. 3. august 2021

Altid rart, hyggeligt og behageligt at besøge jer. Det er vist 5 gang vi er på jeres sommerophold. Hotellet ligger i gåafstand til det meste og det er lækkert at vende tilbage til et veldækket bord. Morgenbordet mangler bestemt heller ikke noget. Vi vender gerne tilbage igen.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 513ingerj
Anmeldt d. 2. august 2021

Meget imødekommende personale og smilende
God stemning rundt på hotellet
God mad
Gør hvad de kan mod corona, og indformere om det, og følger man deres venlige anvisninger skal det nok gå, så det er op til gæsterne det sidste

Tak, ballevej46m
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Der skal ske noget for at hotel Svendborg kan gøre sig fortjent til 4 ☆
Overhørte i resptionen at flere gæster var der for at bede om håndklæder eller andre ting der manglede på værelset...og da vi selv kom retur efter en lang dag i det fynske var værelset ikke ordnet...og der manglede desuden flere ting ved morgen buffet...en oplevelse som samlet giver indtryk af at der mangler styring og ledelse på hotellet

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 543mikkelh