Vi har netop overnattet to nætter på Stella Maris og havde et fantastisk ophold.
Booking/Reception - aldrig har vi oplevet så imødekommende og servicemindede mennesker, et helt fantastisk team (alle tre) under hele opholdet.
Restaurant - vi spiste morgenmad, frokost og aftensmad på terassen på og maden var virkelig lækker og tjenerne meget behagelige og servicemindede, dog tror vi de var lidt underbemandet da de havde lidt for travlt, men altid med et stort smil på.
Baren - bestyret af en fantastisk dygtig bartender, en ren fornøjelse.
Beliggenheden med en kæmpe park og terassened til Svendborgssund hvor man morgenbader var fantastisk.
Vi kommer helt sikkert tilbage

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Jyllinge4040
Lui Jensen, General Manager hos Stella Maris - Hotel de Luxe, svarede på denne anmeldelseSvarede i dag

Kære Jyllinge4040 (Går ud fra at det er et kunstnernavn)
Jeg skulle hilse fra hele teamet og sige tak for den fine anmeldelse, og ikke mindst, for at I brugte to døgn sammen med os!
Vi glæder os til at se jer igen en dag⭐

Med venlig hilsen,
Lui

Overset PERLE på Fyn ❤️ Havde aldrig hørt om dette sted før, men vi vender 100% tilbage. Smukt og skønt sted hvor alt er i top, fra man kommer og bliver mødt med imødekommenhed som er langt ud over det sædvanlige til Michelin værdig mad, skønt❤️

Værelsestip: Husk badetøj ☀️ Skynd jer at booke👌
Dato for ophold: juli 2022
Tak, JaneGuldberg070876

Kære Jane,
Det var da en fantastisk anmeldelse!
Jeg er SÅ glad for at I fandt os, og at I var glade for jeres ophold.
Tak for, at du tager dig tid til at give feedback - det fylder hele holdet med god energi!
På gensyn på Sydfyn⭐
Lui

Anmeldt d. 6. marts 2022 fra mobile enheder

Vi havde et rigtig dejligt ophold i det fineste lille værelse med perfekt havudsigt.
Personalet var meget sødt - især var hende i receptionen med til at gøre opholdet hyggeligt og hjemligt.
Lækker og meget delikat morgenmadsbuffet.
Vi giver de varmeste anbefalinger til et ophold i det Sydfynske.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, 691l_rkev
Anmeldt d. 4. februar 2022 fra mobile enheder

Meget hyggelige rammer og et dejlig sted. Flot værelse, venlig og imødekommende betjening. Lækker mad, vin og drinks. Ligger helt ud til vandet og har en smuk udsigt. Det er ikke sidste gang vi har været der. Næste gang skal være en sommer dag, så området udenfor også kan nydes.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Helle144
Anmeldt d. 5. januar 2022

Det var skønt og virkelig lækkert.
Var i deres romantiske suite med fruen og vi begge var kæmpe fan.

Deres service var i top og fortjener anbefalingen til andre.
Vi vil helt klart komme igen og vi havde en virkelig god oplevelse med receptionisten om aftenen, som havde briller på. (Har glemt navnet, sorry)

Dato for ophold: november 2021
Tak, Ataturk123