Anmeldt d. 4. februar 2022 fra mobile enheder

Meget hyggelige rammer og et dejlig sted. Flot værelse, venlig og imødekommende betjening. Lækker mad, vin og drinks. Ligger helt ud til vandet og har en smuk udsigt. Det er ikke sidste gang vi har været der. Næste gang skal være en sommer dag, så området udenfor også kan nydes.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Helle144
Anmeldt d. 5. januar 2022

Det var skønt og virkelig lækkert.
Var i deres romantiske suite med fruen og vi begge var kæmpe fan.

Deres service var i top og fortjener anbefalingen til andre.
Vi vil helt klart komme igen og vi havde en virkelig god oplevelse med receptionisten om aftenen, som havde briller på. (Har glemt navnet, sorry)

Dato for ophold: november 2021
Tak, Ataturk123
Anmeldt d. 29. august 2021

Smukt hotel Stella Maris både indenfor og udenfor. Absolut en fantastisk beliggenhed, som jeg savlede over, da vi flød i gennem Svendborg Sund på vej videre på vores rejse. Lækre store værelser med det vi havde brug for. Servicen var god, især et stort cadeau til personalet i receptionen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, henrietteo71
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Havde glædet os til ophold i 2 dage på dette dejlige sted hvor vi før har været. MEN noget af en skuffelse, som slet ikke lever op til tidligere og et hotel der kalder dig luxury. Total mangel på personale og dem der var der, var uerfarne og uden sans for opgaverne; manglende afrydning på bordene, så gæster ikke kunne indtage morgenmad, gl. drinksglas på terrassen og i haven, en "bartender", hvor 2 glas rødvin var en meget stor og kompliceret opgave. Og og.
Værelser er dejlige og hyggeligt renoveret, dog savnes minibar, badekåbe, vatrondeller m.m.

Virker som om, at ledelsen er faldet væsentligt af på den og det er smadder ærgerligt, med det ellers smukke sted.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Navigate294306
Anmeldt d. 21. juli 2021

To overnatninger var for lidt. Vi var super-tilfredse med alt: Imødekommende betjening, fine omgivelser/udsigt, hotel og værelser kunne ikke være bedre. Maden var lækker og niveauet højt. Hjemmebagt brød påmorgenbuffeten var vi vilde med. Alt spillede på den gode måde. Vi kommer gerne igen og anbefaler stedet, fordi det kan noget helt særligt, som skulle være alle forundt, hvis man gerne vil forkæle sig selv.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, annette J