Stella Maris ligger virkelig smukt lige ned til sundet. Vi havde booket et deluxe dobbeltværelse og fik et skønt værelse med en lille balkon og den flotteste udsigt. Værelset var lækkert som forventet ift. beskrivelse og pris.
Vi havde booket et ophold hvor der var eftermiddagskaffe og 3-retters middag inkluderet. Eftermiddagskaffen blev indtaget på den skønne terrasse og bestod af små kager og en kugle is, meget lækkert. Betjeningen var ikke den bedste og forsvandt også efter servering – heldigvis havde vi ikke brug for dem, men der var flere som ledte efter hjælp.
Da vi ankom til middagen var der lidt forvirring, da hotellet ikke havde styr på vores reservation, da vi stod flere gange på listen. Det blev dog afklaret, og vi fik et godt bord i restauranten lige ved vinduet, da det var for koldt til at sidde udenfor. Maden var rigtig god, men betjeningen var ikke optimal – det virkede som om der manglede en tjener eller 2. Der var ”hovedtjeneren” som havde styr på det og en som hjalp, som ”kun” kunne hjælpe med at tage tallerkener ud.
Til morgenmaden var det helt galt med betjeningen og der blev overhovedet ikke taget nogen coronahensyn. Der var en meget stresset og forvirret tjener, som intet kunne overskue, der manglede helt klart personale. Der blev ikke taget ud fra bordene og vi måtte gå rundt og skaffe service fra andre borde. Der var buffet, som var indrettet som før corona dvs. alle holdt på det samme tagbestik og der var ikke sprit stillet op – kun en enkelt stander ved indgangen, som ikke blev brugt. Det gik også meget dårligt med at få fyldt op på buffeten. Der var ikke blevet spurgt om, hvornår vi ville spise morgenmad eller uddelt ”slottider” som vi har oplevet andre steder og det gjorde nok, at mange kom samtidig. Men det er for dårligt, at der ikke er mere personale og mere styr på det. Hvad gør det endnu mere ærgerligt er, at maden var virkelig lækker og køkkenet kæmpede med at følge med.
Ved udcheckning var vores regning ikke korrekt, men receptionisten var super flink og vi var vist ikke de første, hvor der ikke var styr på det, så det blev nemt fikset.
Det er synd at betjeningen i restauranten ikke spiller, og at der ikke er mere personale for det trækker helt klart ned. Til gengæld er beliggenheden fortræffelig og derfor burde der være lidt flere siddearrangementer på græsplanen foran hotellet for de få der var, var der virkelig rift om.