eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt d. 5. januar 2022

Det var skønt og virkelig lækkert.
Var i deres romantiske suite med fruen og vi begge var kæmpe fan.

Deres service var i top og fortjener anbefalingen til andre.
Vi vil helt klart komme igen og vi havde en virkelig god oplevelse med receptionisten om aftenen, som havde briller på. (Har glemt navnet, sorry)

Dato for ophold: november 2021
Tak, Ataturk123
Anmeldt d. 29. august 2021

Smukt hotel Stella Maris både indenfor og udenfor. Absolut en fantastisk beliggenhed, som jeg savlede over, da vi flød i gennem Svendborg Sund på vej videre på vores rejse. Lækre store værelser med det vi havde brug for. Servicen var god, især et stort cadeau til personalet i receptionen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, henrietteo71
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Havde glædet os til ophold i 2 dage på dette dejlige sted hvor vi før har været. MEN noget af en skuffelse, som slet ikke lever op til tidligere og et hotel der kalder dig luxury. Total mangel på personale og dem der var der, var uerfarne og uden sans for opgaverne; manglende afrydning på bordene, så gæster ikke kunne indtage morgenmad, gl. drinksglas på terrassen og i haven, en "bartender", hvor 2 glas rødvin var en meget stor og kompliceret opgave. Og og.
Værelser er dejlige og hyggeligt renoveret, dog savnes minibar, badekåbe, vatrondeller m.m.

Virker som om, at ledelsen er faldet væsentligt af på den og det er smadder ærgerligt, med det ellers smukke sted.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Navigate294306
Anmeldt d. 21. juli 2021

To overnatninger var for lidt. Vi var super-tilfredse med alt: Imødekommende betjening, fine omgivelser/udsigt, hotel og værelser kunne ikke være bedre. Maden var lækker og niveauet højt. Hjemmebagt brød påmorgenbuffeten var vi vilde med. Alt spillede på den gode måde. Vi kommer gerne igen og anbefaler stedet, fordi det kan noget helt særligt, som skulle være alle forundt, hvis man gerne vil forkæle sig selv.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, annette J
Anmeldt d. 18. juli 2021

Stella Maris ligger virkelig smukt lige ned til sundet. Vi havde booket et deluxe dobbeltværelse og fik et skønt værelse med en lille balkon og den flotteste udsigt. Værelset var lækkert som forventet ift. beskrivelse og pris.

Vi havde booket et ophold hvor der var eftermiddagskaffe og 3-retters middag inkluderet. Eftermiddagskaffen blev indtaget på den skønne terrasse og bestod af små kager og en kugle is, meget lækkert. Betjeningen var ikke den bedste og forsvandt også efter servering – heldigvis havde vi ikke brug for dem, men der var flere som ledte efter hjælp.

Da vi ankom til middagen var der lidt forvirring, da hotellet ikke havde styr på vores reservation, da vi stod flere gange på listen. Det blev dog afklaret, og vi fik et godt bord i restauranten lige ved vinduet, da det var for koldt til at sidde udenfor. Maden var rigtig god, men betjeningen var ikke optimal – det virkede som om der manglede en tjener eller 2. Der var ”hovedtjeneren” som havde styr på det og en som hjalp, som ”kun” kunne hjælpe med at tage tallerkener ud.

Til morgenmaden var det helt galt med betjeningen og der blev overhovedet ikke taget nogen coronahensyn. Der var en meget stresset og forvirret tjener, som intet kunne overskue, der manglede helt klart personale. Der blev ikke taget ud fra bordene og vi måtte gå rundt og skaffe service fra andre borde. Der var buffet, som var indrettet som før corona dvs. alle holdt på det samme tagbestik og der var ikke sprit stillet op – kun en enkelt stander ved indgangen, som ikke blev brugt. Det gik også meget dårligt med at få fyldt op på buffeten. Der var ikke blevet spurgt om, hvornår vi ville spise morgenmad eller uddelt ”slottider” som vi har oplevet andre steder og det gjorde nok, at mange kom samtidig. Men det er for dårligt, at der ikke er mere personale og mere styr på det. Hvad gør det endnu mere ærgerligt er, at maden var virkelig lækker og køkkenet kæmpede med at følge med.

Ved udcheckning var vores regning ikke korrekt, men receptionisten var super flink og vi var vist ikke de første, hvor der ikke var styr på det, så det blev nemt fikset.

Det er synd at betjeningen i restauranten ikke spiller, og at der ikke er mere personale for det trækker helt klart ned. Til gengæld er beliggenheden fortræffelig og derfor burde der være lidt flere siddearrangementer på græsplanen foran hotellet for de få der var, var der virkelig rift om.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, MN2300