Anmeldt d. 14. august 2020

Kan kun anbefale dette sted på det varmeste. Pragtfuld beliggenhed, service og forplejning helt i top. Det sødeste personale der kun tænker på dit velbefindende. Kommer helt sikkert tilbage. Dette er et sted for ren afstresning og hygge.

Tak, P2758UGkarinh
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi betalte 4221kr for to nætter
Hotelet kalder sig hotel de luxe, så forventer jeg at alt er fremragende og spiller Alt der er pænt alle steder
Vi havde 2 lænestole på værelset,begge med pletter. Det forventer jeg ikke på et hotel de luxe
Der står at hotellet er røgfrit på fælles arealer og på værelser, men vi kunne se at folk røg på terrassen til frokost og på altanerne Ikke ok
Det kunne være rart med et køleskab på værelset
Der manglede et håndklæde til håret
Tv meget lille
God udsigt mod svendborgsund
Der er roomservice
Værelse og badeværelse pæn størrelse
Men samlet vurdering , det er ikke pengene værd

Tak, Gitte327
Anmeldt d. 8. august 2020 fra mobile enheder

5 nætter på Stella Maris gør underværker for krop, sind og nervesystem. Dejligt rummeligt værelse med udsigt til havet og Tåsinge, og til den lille badebro vi sprang i havet fra hver morgen, inden den lækre morgenmad. De havde lavet en særlig vegansk og glutenfri morgenmad til mig, som jeg supplerende med frugt g grønt fra den lækre buffet. De travle tjene gjorde hvad de kunne, men det lille buffet bord blev konstant tømt. Aften restauranten kan afgjort anbefales. Kokken kreerede de lækreste pescanske og glutenfri retter til mig, der undgik mine allergener. I sandhed et forkælende og nærende ophold.

Tak, Pathfinder636673
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed ned til Svendborg fjord med skøn udsigt til Tåsinge....

Vi boede i en suite med lækkert stort jacussi himmelseng og egen balkon med udsigt til haven og fjorden.... lækkert.

Vi fik lækker veltillavet mad både morgen og aften.... betjeningen var super god venlig korrekt og personlig med et glimt i øjet...

Stella Maris får min absolut bedste anbefaling

Lba

Tak, larsboa329
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Stilfuldt og charmerende hotel med virkelig høj service med øje for detaljen. Som gæst føler man sig rigtig godt betjent og forkælet. Både i receptionen og i restauranten. Værelserne er rene og har en lækker badehotelstil. Et ophold man ikke vil hjem fra. Vi har været her før og kommer igen.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, 676alexa