“Fin mad. ”
Anmeldelse af Allo Allo

Allo Allo
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Fint mad som var simpelt og godt. Vi fik pasta og var tilfreds med både vin og mad da vi gik der fra.

Tak, Mie J

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ventede længe, betjeningen havde travlt, men også med at tale med hinanden. Spurgte andre om maden var værd at vente på, og svaret var nej. Så vi forlod stedet med sult i maven

Tak, mogensl506
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, god atmosfære. Pastaen var fin, smagen ok, men den manglede lidt creme. Lidt tør, det var ærgerligt.

Tak, josefineh898
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Et ret nystartet sted med en flot stil og en meget behagelig atmosfære. Der er kælet for stilen, som er “frankofil”. Alt inventar - og det er ikke stangvarer - kan købes. Menuen og serveringen er også fin. Kan klart anbefales som et mere roligt og stemningsfuldt alternativ til den mere heftige nabo Under Uret.

Tak, 284jannr
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var en familie afsted og fik tunsandwich, gedeost-sandwich, omelet og spejlæg på ristet brød. Alt smagte dejligt og betjeningen var venlig og tilstrækkelig opmærksom. Portionerne er passende til den ‘almindelige’ sult (ikke store eller små).

Tak, 212liseh

Rejsende, der kiggede på Allo Allo, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Allo Allo? Fortæl om dine oplevelser!