Åben i dag: 10.00 - 17.30

Anmeldt d. 6. august 2021
815trinel
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Svendborg
fra 15,36 $
fra 733,20 $
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Jeg elsker at komme i butikken i Svendborg. Atmosfæren derinde er så skøn og personalet er så imødekommende, og vil så gerne hjælpe. Det er rart at kunne mærke at der virkelig bliver taget hånd om en når man er derinde.

Tak, nikoleagnetevedel
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Altid god service og søde medarbejdere! Føler mig altid velkommen dernede og super flot forretning. Det er en fornøjelse at handle hos phigo.

Tak, 815trinel
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Altid en skøn butik at komme i, med enormt imødekommende personale! Det er absolut min favoritbutik når det kommer til luksusvarer og mærkevarer, her i landet☺️

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, camillajuulj
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Hver gang vi er i Svendborg, skal vi lige et smut forbi Phigo, og der er altid lækre styles, som ikke fåes hvor som helst. Servicen er i top og der er altid gode tilbud.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, JoanOstergaard
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Jeg elsker at shoppe mærkevarer, som jeg ikke kan finde i andre butikker i Svendborg. Venligt personale og har altid tid til at hjælpe, når det er nødvendigt. Jeg kan varmt anbefale at prøve, og du vil med glæde handle igen og igen.

Tak, espinding07