“Bedste pizza jeg har fået”
Anmeldelse af Panino

Panino

Bedste pizza jeg har fået i danmark. Rent og pænt og god servering. Vi var 9 og fik vores mad samtidig. Maden var pyntet pænt og med gode råvarer. Kan anbefale stedet og maden. Kommer gerne igen, hvis jeg skulle komme forbi. Gitte May fra Greve.

Tak, gittej37

Anmeldt 22. maj 2020 fra mobile enheder

Absolut bedste pizzaer i Svendborg, helt sikkert et besøg værd. Har bestilt derfra et par gange, er aldrig blevet skuffet.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 403idas
Anmeldt 4. marts 2020 fra mobile enheder

Pizza når det er allerbedst!! Virkelig gode bunde og perfekt afstemt fyld , virkelig god smag - kvalitets pizza og uden tvivl Svendborgs bedste . God og rar betjening og hyggelige lokaler hvis man vil spise på stedet - bravo

Dato for besøg: marts 2020
Tak, m7519
Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Uden tvivl byens bedste pizza. Ægte italiensk, med tynd og sprød bund og lækkert friskt fyld. Har smagt 3 forskellige pizzaer herfra og alle kan anbefales.

Tak, pernillejhansen
Anmeldt 29. december 2019 fra mobile enheder

Absolut byens bedste pizza - sprød bund, lækkert fyld, og ikke mindst voldsomt god ost!! ... Ingen tvivl om at man skal vælge Panino hvis man er til ordentlig pizza

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jonasmoritz

Rejsende, der kiggede på Panino, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Panino? Fortæl om dine oplevelser!