Anmeldt d. 22. maj 2020 fra mobile enheder

Der er dårlige parkeringsforhold. Men gode værelser. Ingen forplejning.
Ligger godt i forhold til byen og havnen og offentlige tranports. God rengøring og tv kanaler er gode når ungerne bliver trætte.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Mille3597
Anmeldt d. 4. november 2019

Hotel med super beliggenhed. Tæt på centrum stationen og div. færger.
Vi har brugt det før og gør det gerne igen. Nem indtjekning via dørtelefon.

Det kunne dog være godt med to nøglekort. Ikke mange pakeringspladser.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, OleN190
Anmeldt d. 29. september 2019

indtjekning skulle foregå over dørtelefonen, men idet denne var i stykker blev ventetiden ude foran døren i regnvejr, 25 minutter gik der før jeg kunne blive lukket ind. Værelset synede rent, men der var en grim lugt af kloak på toilettet, som desværre bredte sig til hele værelset. Der var desuden ingen badehåndklæder, håndsæbe i dispenseren, eller toiletpapir på badeværelset.
Havde ikke forventet et luksusophold, men dette var desværre alt for dårligt.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Louise T
Anmeldt d. 3. september 2018

Det er typisk en af de billigste overnatninger, der findes i Svendborg - men der er heller ikke meget sjov ved den. Der er hvad der skal være på et værelse og der er rent - men det ligger et meget trafikeret sted. Bemærk at udtjekning allerede er kl. 10.00.

Dato for ophold: oktober 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Baydamsted
Anmeldt d. 18. juni 2018

Bo godt og billigt.
Dejligt værelse med udsigt over havn.
Morgenmad skal spises på Hotel Svendborg 400 m væk
Tæt på havn, lige over for rutebilstation og banegård og i nabogaden ligger gågade men mange butikker og restauranter

Værelsestip: Centralt beliggende i centrum
Dato for ophold: juni 2018