“Forbi til frokost”
Anmeldelse af Salig Simons Gaard

Salig Simons Gaard
Anmeldt 8. august 2021

Vi kom forbi til frokosttid. Omgivelserne er hyggelige, vi kunne se ind i det åbne køkken. Maden var smukt anrettet og virkelig lækker. Personalet var venligt og serviceminded på en afbalanceret måde. Vi ville med glæde komme igen. Kan bestemt anbefales.

Tak, Hella D
Michael L, Markedsføring hos Salig Simons Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2021

Hej Hella

Mange tusind tak for den fine anmeldelse!

Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse!

Vi håber at se dig igen. :-)

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var på vores andet besøg, og fik på ny en uovertruffen oplevelse.
Vi tog den store runde, og absolut alt var en kæmpe oplevelse. Hver enkelt ret var sin egen smagsbombe. Tydeligt afstemte smagsnuancer, vi var hele aftenen i madhimlen. Dejlig betjening med stor viden om både maden, tilberedningen og vinen. Vi kommer med garanti igen - også med vores venner. Der burde være mindst en Michelin stjerne på døren

Dato for besøg: juli 2021
Tak, HrDollis
Michael L, Markedsføring hos Salig Simons Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2021

Hej!

Mange tusind tak for de 5 stjerner og meget pæne ord!

Vi glæder os til at se jer igen! :-)

Anmeldt 5. juli 2021 fra mobile enheder

Salig Simon er Svendborgs bedste frokost sted. Maden er fantastisk, og du får mere end du betaler for. Servicen er helt i top, og man føler sig utrolig velkommen. Stor tak til den unge herre der serverede for os, utrolig høflig og meget kunde mindede.
De største anbefalinger
Kristina

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Meander08998232343
Michael L, Markedsføring hos Salig Simons Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2021

Hej Kristina!

Tusind for de pæne ord og 5 stjerner!

Vi er rigtig glade for, at du har haft en god oplevelse!

Vi håber snart at se dig igen. :-)

Anmeldt 20. maj 2021 fra mobile enheder

Vi var så heldig på dagen at få bord på denne vidunderlige perle. Vi fik en fantastisk og meget velsmagende menu❤️. Dertil var der valgte nogle virkelig gode franske vine. Alt var vel til smagt og passede suverænt godt sammen. Betjeningen var helt i top, da de synes der var lidt ventetid på desserten blev vi budt på et ekstra glas rødvin. Vi vil klart anbefale dette fantastiske sted. Prisen på stedet er et fund så betænk dig ikke hvis du for mulighed for at besøge dette fantastiske sted. Vi kommer igen, selv om vi bor langt væk❤️

Dato for besøg: april 2021
Tak, dortej389
Michael L, Markedsføring hos Salig Simons Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. maj 2021

Hej!

Mange tak for de 5 stjerner og meget pæne ord!
Vi er meget glade for, at I har haft en god oplevelse og glæder os til at se jer igen! :-)

Anmeldt 15. maj 2021 fra mobile enheder

Vi har besøgt jer mange gange. Og hver gang er så hyggelig og god oplevelse. Det er den bedste tatar jeg nogenside har fået. Og jeg har fået mange. Gode vine til skarpe priser. Betjening perfekt hver gang. Jeg får altid en lille sludder med kokken og et par gode råd med til hjemme køkkenet. Vi føler os altid hjemme og velkomne på hos Salig Simon glæder os til næste frokost Kh. Magnus

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, magnussanderb

Hej!

Mange tak for de 5 stjerner og meget pæne ord!
Det er dejligt at høre, at I føler jer hjemme og I skal endelig bare spørge løs, vi hjælper gerne med hjemmekøkkenet. ;-)

Vi glæder os til at se jer igen!

Mvh. Salig Simon

Rejsende, der kiggede på Salig Simons Gaard, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Salig Simons Gaard? Fortæl om dine oplevelser!