“Dejlig frokosy”
Anmeldelse af Salig Simons Gaard

Salig Simons Gaard

På trods af totalt booket restaurant, fik vi plads, hvis vi kunne spise frokost på halvanden time.
Kan kun roses for fin betjening og dejlig mad til mere end rimelige priser.
Tak for mad

Tak, SteenUM
MichaelL12300, Markedsføring hos Salig Simons Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Steen

Mange tak for de pæne ord! Dejligt, at I havde en god oplevelse.

Vi håber at se jer en anden gang.

Mvh. Michael / Salig Simons Gaard

Anmeldt 11. juni 2020 fra mobile enheder

For et års tid siden fik vi en herlig frokost på Salig Simons Gaard, som vi ofte har tænkt på og snakket om. Vi har lige købt hus på Thurø og valget var ikke svært, da vi skulle ud og have en hyggelig aften i Svendborg. Betjeningen og atmosfæren på restauranten er ligesom maden helt i top, og kan måle sig med de allerbedste restauranter i Danmark. Vi fik deres menu til 750 kr., der inkluderer et forrygende glas Champagne og vin ad libitum til maden. Vi fik lækre snacks til Champagnen, hvide asparges med vadehavsrejer, jumfruhummer med bisque, kalveculotte med brisler og til sidst vaniljeis med jordbær og rababer. Fantastisk aften. Vi kommer snart igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Jornlinde
Anmeldt 29. maj 2020 fra mobile enheder

Et virkeligt dejligt sted med fransk inspireret mad. Fik frokost rørt tatar den ene dag og anden gang en dejlig fortolkning af confit de canard lækker sauce til.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Adventurer812296
Anmeldt 28. februar 2020

Spændende og varieret menu, med mange gode smagsindtryk, sammensat med en rigtig god fantasi. Godt hjemmebagt brød, vine der er godt afstemt til retterne kaffe med hjemmebagt. God og høflig servering.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, flemmingejden
MichaelL12300, General Manager hos Salig Simons Gaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. februar 2020

Hej Flemming

Mange tak for de 5 stjerner og de pæne ord, dem er vi meget glade for!

Vi håber snart at se dig/jer igen.

Mvh. Michael / Salig Simons Gaard.

Anmeldt 24. februar 2020

Dejlig kulinarisk oplevelse på vores byferietur til Svendborg, Maden (menuen) var i top og betjeningen exelent. Vi opgraderede vin.menuen, hvilket gav en ekstra prik over i`et.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Havnefodgeden

Rejsende, der kiggede på Salig Simons Gaard, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Salig Simons Gaard? Fortæl om dine oplevelser!