“Virkelig godt sted at spise”
Anmeldelse af Burger Mania

Burger Mania
Anmeldt 25. januar 2020

Maden smager fantastisk, de serverer maden rigtig hurtigt også er der bare dejlig god service kan klart anbefales

Tak, ilonakS7426FF

Anmeldt 26. august 2019 fra mobile enheder

Sød betjening, hurtig tilberedning af maden. Vores lille søn fik noget legetøj til at lege med mens vi ventede. Maden smagte dejligt. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Christine B
Anmeldt 16. august 2019 fra mobile enheder

Der findes mange gode burgersteder, ikke mindst i KBH. Den her i Svendborg er helt klart i toppen.
Priserne er rimelige. Man bliver mæt. Stedet har en holdning til det de laver, lige fra deres Mayo til fedtprocenten i bøfferne.
Rigtig gode burgere og fritter.
Betjeningen er også i den rigtig gode ende. Nærværende og venlig.
En super oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
Tak, soerenvaernstroem
Anmeldt 21. juli 2019 fra mobile enheder

Var her med familien. Vi fik et udvalg af burgere som alle var fine og gennemsnitlige. Betjening også ok.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 546karstens
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Byens bedste burger til fornuftig pris. Hurtig betjening. Absolut et godt sted at hente take away.
Omgivelserne synes ikke at være særligt hyggelige

Dato for besøg: juli 2019
Tak, D_Samild

Rejsende, der kiggede på Burger Mania, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Burger Mania? Fortæl om dine oplevelser!