“Prøv den I bliver ikke skuffet. ”
Anmeldelse af Tapas Classico

Tapas Classico
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Kan klart anbefales. Et meget lækkert og varieret tapasbræt. Og tilpas mængde. Dejlige vine med fair priser og mulighed for at købe glas af dem alle så vi kunne smage forskelligt. Hyggelig og god betjening.

Tak, lasstimil

Anmeldt 17. januar 2020

Classico er absolut en af mine foretrukne restauranter i Svendborg; har flere gange nydt den skønne tapas og de lige så skønne vine sammen med venner og familie og som par. Altid en dejlig og hyggelig oplevelse. Og den utrolig venlige og kompetente betjening mangler aldrig. Vi glæder os til 2020!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Hanne_Soerensen
Anmeldt 7. december 2019 fra mobile enheder

High end - low key ♥️
Kærlig betjening!
Fremragende vin!
Dejlige mennesker!
Beruset af mad og vin

Altid dejligt at besøge jer. Pestoen er i særklasse ligesom jeres imødekommenhed

Vi ses - Tak

Dato for besøg: december 2019
Tak, peterkresten
Anmeldt 7. december 2019 fra mobile enheder

Byens bedste sted! Hygge og nærhed i fokus! Skøn mad og skønne mennesker! Man føler sig velkommen ❤ det fede er at man hver især får den vin man er til, og elsker deres menu, der er det lækreste tapas bræt!

Dato for besøg: december 2019
Tak, zazaaandersen
Anmeldt 2. december 2019

Vinene er fantastiske. Man køber et glas af gangen, og værtsparret giver sig tid til at forklare om vinen, maden og hvad der ellers kan drøftes. Der foreslås også andre nye at afprøve. Det er ikke min fornemmelse at hovedfokus er at sælge. Fokus er at skabe en god aften for alle der lægger vejen forbi. Sjælden god oplevelse. 5 stjerner !

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, bok212121

Rejsende, der kiggede på Tapas Classico, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Tapas Classico? Fortæl om dine oplevelser!