“Fantastisk gourmetoplevelse.”
Anmeldelse af Resumé

Resumé
Anmeldt 29. juni 2020

En virkelig god oplevelse.
Maden smagte fantastisk og var elegant anrettet. Vin menuen passede perfekt dertil. Serveringen helt i top. Kan helt klart anbefales og vi kommer gerne igen.

Tak, 346mariannek

Anmeldt 22. juni 2020

En fantastisk gourmet-oplevekse, der til fuld indfriede alle vores forventninger om spændende mad med finurlige smage.

Tak, Havnefodgeden
Anmeldt 11. juni 2020

En menu oplevelse ud over det sædvanlige med flot og diskret service.
Fantastisk mad som var veltillavet og anrettet elegant. En lækker vinmenu som var fint afstemt efter maden.
Og så til en pris af Kr 500,- incl drikkelse til maden.
Vi anbefaler og kommer gerne igen

Tak, Gudrun H
Anmeldt 11. februar 2020

Vi fik en tre retters menu plus snacks og kaffe med hjemmebag til sidst. Endvidere var der vinmenu til. Maden var helt i top både smagsmæssigt og mht anretningen. Vinen matchede fint maden. Personalet var imødekommende og meget informerende om menuerne. Vi havde en super aften - en aften vi sent glemmer for det høje niveau.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Opleveren
MichaelL12300, Marketing hos Resumé, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2020

Hej Schmidt

Mange tak for de 5 stjerner og den fine anmeldelse!
Det er vi meget glade for!

Vi håber snart at se jer igen.

Mvh. Michael / Resumé

Anmeldt 31. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bliver modtaget af smilende tjener der anviser os vores bord. Lokalet er hyggeligt, en lille restaurant, men man føler ikke man sidder oveni hinanden. Menuen er bestemt på forhånd, 4 retter og kaffe. Den ligger i en lukket kuvert ved bordet. Det eneste man skal tages stilling til er om man vil have vin, øl eller saftmenu til, man kan også kombinere dem. Alle retter var lavet af forholdsvis simple ingredienser, men det var yderst velsmagende og flot anrettet. Vi vi fik både vin, øl og saft til, og alt passede rigtig godt sammen. Tjenerne fortalte om mad og drikke og havde meget styr på det og kunne også svare på yderligere spørgsmål. Pt er Resumé nr. 1 på TripAdvisor, og det kan jeg godt forstå. 500 kr for det hele er en rimelig pris og vi havde en stor oplevelse. Vi brugte små 3 timer der og vi vil gerne komme igen.

Tak, nybol28
MichaelL12300, Marketing Manager hos Resumé, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. februar 2020

Mange tak for de pæne ord!

Det er dejligt at høre, at I havde en god aften.

Vi håber snart at se jer igen! :-)

Mvh. Michael / Resumé

Rejsende, der kiggede på Resumé, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Resumé? Fortæl om dine oplevelser!