“80 års fødselsdag”
Anmeldelse af Resumé

Resumé
Anmeldt 17. september 2018

Det er en fantastik oplevelse at spise på restaurant RESUME. Maden og servering er i absolut top. Her bliver kræset om gæsterne og stemningen kan ikke blive bedre

Dato for besøg: september 2018
Tak, Inge Nytofte J

Anmeldt 9. september 2018

Udsøgt mad, udsøgte vine, udsøgt betjening. Besøg en lørdag aften med alle borde besat - alligevel var der ro og overskud til alle gæster - også over gaden i det nærliggende galleri. "Alle skal have råd til god mad", derfor konceptet med 500 kr. for både mad og vin. Vi kom fra Roskilde for at se og smage - og vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Hanne L
Anmeldt 7. september 2018

Godt koncept, spændende mad og en god oplevelse. Så meget værdi for pengene skal man lede langt efter.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Michael N
Anmeldt 30. august 2018

Maden og vinen er i absolut topklasse. Omgivelserne perfekte og betjeningen indlevende. Konceptet er aldeles fantastisk, og det er ikke sidste vi er her.
Anbefales!!

Dato for besøg: august 2018
Tak, Bent P
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Det var en dejlig oplevelse...god mad, vin og rigtig god service.. jeg kan kun varmt anbefale dette sted...og prisen er rigtig fornuftig, i forhold til oplevelsen..

Dato for besøg: april 2018
Tak, nyborg

Rejsende, der kiggede på Resumé, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Resumé? Fortæl om dine oplevelser!