“Blandet oplevelser.”

Har du et billede?
Tilføj det.
Cafe & Restaurant Molen
Anmeldt 19. juni 2018

1. besøg var en dejlig oplevelse. Masser af frisklavet mad i buffén. Hygge atmosfære.
2. besøg var stik modsat. Ingen gæster og kølig, kedelig mad.

Dato for besøg: august 2017
Tak, LilliN23
Anmeldt 25. juli 2017

Man går på Molen, hvis man elsker alle afskygninger af fisk, og ikke gider betale en herregård for det. Vi var der en meget stille torsdag i sommerferien. Restauranten var desværre langt fra fuld, og det er ærgerligt, for det er en virkelig lækker fiskebuffet til meget rimelige penge. Deres fiskesuppe er i en liga for sig - på trods af, at der kun var få gæster denne aften, var suppeterrinen næsten tom, allerede da vi kom - og det var næppe fordi de havde lavet for lidt Jeg har aldrig smagt så lækker en suppe - og jeg er ellers et madøre, der har smagt lidt af hvert
Betjeningen var helt i top - det er et familieforetagende, og man kan tydeligt mærke gejsten og kærligheden til stedet, hos det unge ejerpar.
Mon ikke vi kommer igen?!!!!

Dato for besøg: juli 2017
Tak, tjipa
Anmeldt 15. april 2017

Fisk er en god spise

Café og Restaurant Molen byder på velsmagende fiskebuffet

Fiskerestauranten i Frederiksgade i Svendborg, Café og Restaurant Molen, er kommet godt fra start, - og det med god grund. Det er velsmagende mad, der bliver serveret fra restaurantens køkken af en overfor gæsterne god og opmærksom betjening.
Restauranten byder udover menukortets spændende retter også på lækker fiskebuffet, som nu er prøvet over flere gange.
Der bydes på en pænt varieret buffet med forskellige salater – herunder også tangsalat samt forskellige dressinger, - forskellige tilberedninger af havets delikatesser som blandt andet hellefisk, varmrøget laks og gratineret hvidfisk, sild, fiskefrikadeller, tunmousse - og til de som lige vil prøve noget andet, så er der på blandt andet også spareribs.
Forventningerne var på plads, og der blev smagt på forskellige salater og retter på buffeten, - og lad det være sagt, at det var en rigtig god smagsoplevelse. Det hele var veltilberedt, - smagte af friskhed og krydret tilpas og på en måde, så hele smagsoplevelsen blev hævet til et højere niveau.
Der er kun ros at give til det smagte på buffeten, som var en god kulinarisk oplevelse, der oversteg forventningerne.
Aftenens topscorer ved bordet blev den marinerede hvidfisk med hvidløgssmør, der måtte smages et par gange.
Har man lyst til at smage på havets specialiteter, - så kan det kun anbefales at besøge Molen.

Dato for besøg: august 2016
1  Tak, KurtHardi

Rejsende, der kiggede på Cafe & Restaurant Molen, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Cafe & Restaurant Molen? Fortæl om dine oplevelser!