Estermarie
Danmark

Lidt dyrt men hyggeligt.

Anmeldelse af Hotel Ærø
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. dec. 2023fra mobile enheder
Virkelig hyggelig reception og restaurant. Rigtig dejligt at der hører en lille skarp med til morgenmaden.

Værelset, ovre på den anden side af Brogade, var også hyggeligt indrettet. Der mangler lige en bænk til at ligge kufferten på, så den måtte ligge på gulvet, hvilket ikke er rart når ryggen gør ondt.
Dato for ophold: december 2023
Værelsestip: Husk at spørg hvordan fjernsynet skal virke.
Rejsetype: Rejste alene
Problemer med denne anmeldelse?
0.5 km fra Hotel Ærø
    2.869 kr.
2.8 km fra Hotel Ærø
Vis flere hoteller i Svendborg
Anmeldt d. 1. december 2023

Hyggeligt hotel med rigtig god beliggenhed på havnen tæt på alt . Super nem parkering , sød betjening , lækker morgen mad . Byen og hotellet var en skøn oplevelse , fint pyntet til jul, så jule stemningen startede her for os ♥️

Dato for ophold: november 2023
Tak, Tina B
Anmeldt d. 20. august 2023 fra mobile enheder

Vi elsker at booket værelse hos jer det er vores anden besøge til Svendborg i år og vi blev modtaget af Linette med hendes stor smil og igen haft en pragtfuld besøg I Svendborg City
Hotel Ærø ligger meget centrale og du kan går til alle restauranter, havn, andre Ø eller café fra Hotel.
Kan varm anbefale Linette og Hotel Ærø

Dato for ophold: august 2023
Tak, Companion06273957881
Anmeldt d. 19. juni 2023

Hyggeligt hotel med god restaurant og beliggenheden er helt perfekt på havnen i Svendborg. Vi var 5 "gamle" soldaterkammerater med hustruer på et 2 dages ophold.
Dejligt gensyn - og så var stedet fantastisk som udgangspunkt og hyggelige stunder.

Dato for ophold: juni 2023
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, erikfogh
Anmeldt d. 25. maj 2023 fra mobile enheder

Hotel Ærø i Svendborg, er et fremragende Hotel, som man roligt kan anbefale.
Afholdt Diamantbryllup på hotellet i perioden 10-13/5-2023.
Alt var perfekt: Ophold, fantastisk betjening og pragtfuld mad.
Beliggenhed fantastisk👍
Kan stærkt anbefales👍😎
Med venlig hilsen
Kurt Andersen

Dato for ophold: maj 2023
Tak, Kurt A
Anmeldt d. 25. marts 2023 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel med fin atmosfære. Vi have en enkelt overnatning. Hyggeligt værelse der ganske vist havde skråvægge. Meget hyggelig reception med fede lædermøbler. En udmærket restaurant med fin betjening.
Et fint alternativ til de mange mere strømlinede hoteller med et mere upersonligt udtryk.
Vi kunne sagtens finde på at bo der igen.

Værelsestip: Gode parkeringsmuligheder.
Dato for ophold: marts 2023