Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com154 $
eDreams155 $
Expedia.com156 $
Travelocity154 $
Orbitz.com154 $
CheapTickets154 $
Anmeldt d. 2. november 2020 fra mobile enheder

Vi overnattede på hotel Ærø i oktober måned. Meget hyggeligt hotel lidt i den engelske stil.
Værelset var i en fin størrelse, rent og pænt, møbleret i den gamle engelske stil. Man sov også godt, men hovedpuderne var en anelse små. I 2020 har man brug for lidt flere stikkontakter til opladere - der var kun et ved hoveddør og et ved det ene sengebord, og der manglede danske tv kanaler efter min mening. Der var mulighed for kaffe og te på værelset.
Deres restaurant serverede en skøn kartoffel/græskar suppe, og stegt flæsk serveret så fint. Deres morgenbuffet var lækker med stort set det meste. De havde diverse drinks i baren - en god gin hass :)
Der var en udestue med plaider og terrassevsrmere, og med mulighed for rygning.
De har gratis parkering bagved hotellet. Man skal bare huske at bede om et skilt til forruden, så ikke man får bøde.
En kort gåtur, så er man nede i gågaden med butikker.
Kæledyr et tilladt på hotellet. Det skal blot anmeldes ved bestilling.

1  Tak, maikenh
Anmeldt d. 11. oktober 2020

Historisk hotel, hvor vi tidligere har boet. Alt perfekt. Værelserne som lovet. Morgenmad helt i top. Middag nyder vi altid i restaurant. Venligt personale. Det er fjerde gang og forhåbentlig ikke sidste gang vi besøger hotellet.

Tak, Dines B
Anmeldt d. 4. oktober 2020

Serdeles dårlig betjening i restauranten. Noget af personalet har simpelthen glemt, hvad det vil sige at give en ordentlig betjening. Hotellet er beskidt i hjørnerne og helheds indtrykket passer ikke til prissætningen.

Tak, 888annemettej
Anmeldt d. 28. september 2020

Overnattede her i september 2020. Fint, men ældre hotel med en flot beliggenhed på havnefronten overfor Ærøfærgens færgeleje. Værelset var fint og rent, men badeværelset var af ældre dato. Rigtig dejlig og alsidig morgenmad og et særdeles venligt personale. Lidt dog i den dyre ende

Dato for ophold: september 2020
Tak, carjuu
Anmeldt d. 13. september 2020

Super hyggeligt Hotel i Svendborg. Dejlige værelse og god atmosfære. Værelserne er pæne og i rimelige størrelse, trænger måske lige til at blive tjekket igennem for lidt extra rengøring og udskiftet af badeforhæng.

Dejlig morgenmad buffet med gratis øjenåbner:). Fin restaurant med god mad og super betjening.

Lidt uklart hvad man får at spise når man køber ophold incl mad.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger