Anmeldt d. 11. oktober 2020

Historisk hotel, hvor vi tidligere har boet. Alt perfekt. Værelserne som lovet. Morgenmad helt i top. Middag nyder vi altid i restaurant. Venligt personale. Det er fjerde gang og forhåbentlig ikke sidste gang vi besøger hotellet.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Dines B
Anmeldt d. 4. oktober 2020

Serdeles dårlig betjening i restauranten. Noget af personalet har simpelthen glemt, hvad det vil sige at give en ordentlig betjening. Hotellet er beskidt i hjørnerne og helheds indtrykket passer ikke til prissætningen.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 888annemettej
Anmeldt d. 28. september 2020

Overnattede her i september 2020. Fint, men ældre hotel med en flot beliggenhed på havnefronten overfor Ærøfærgens færgeleje. Værelset var fint og rent, men badeværelset var af ældre dato. Rigtig dejlig og alsidig morgenmad og et særdeles venligt personale. Lidt dog i den dyre ende

Dato for ophold: september 2020
Tak, carjuu
Anmeldt d. 13. september 2020

Super hyggeligt Hotel i Svendborg. Dejlige værelse og god atmosfære. Værelserne er pæne og i rimelige størrelse, trænger måske lige til at blive tjekket igennem for lidt extra rengøring og udskiftet af badeforhæng.

Dejlig morgenmad buffet med gratis øjenåbner:). Fin restaurant med god mad og super betjening.

Lidt uklart hvad man får at spise når man køber ophold incl mad.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, weyhe2016
Anmeldt d. 1. september 2020

Dejligt hotel med venlig betjening og god mad. Dejlig hyggeligt værelse, indrettet i gammel stil. Ligger godt med kort afstand til centrum og havnen. De laver den dejligste æggekage og der er rigelig af den.
Hotellet ligger tæt ved færgestedet til bl.a Ærø hvorved der er en smule larm når færgen lægger til og fra.

Dato for ophold: august 2020
Tak, dorthet_13