Anmeldt d. 13. september 2020

Super hyggeligt Hotel i Svendborg. Dejlige værelse og god atmosfære. Værelserne er pæne og i rimelige størrelse, trænger måske lige til at blive tjekket igennem for lidt extra rengøring og udskiftet af badeforhæng.

Dejlig morgenmad buffet med gratis øjenåbner:). Fin restaurant med god mad og super betjening.

Lidt uklart hvad man får at spise når man køber ophold incl mad.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, weyhe2016
Anmeldt d. 1. september 2020

Dejligt hotel med venlig betjening og god mad. Dejlig hyggeligt værelse, indrettet i gammel stil. Ligger godt med kort afstand til centrum og havnen. De laver den dejligste æggekage og der er rigelig af den.
Hotellet ligger tæt ved færgestedet til bl.a Ærø hvorved der er en smule larm når færgen lægger til og fra.

Tak, dorthet_13
Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Et glimerende hotel, hyggelig indrettet og god plads (vi havde en suite) med en lille altan og udsigt over havnen. Alt var faktisk godt og vi kommer gerne igen. Eneste minus var at vi skulle over vejen og op ad en del trapper uden elevator med vores bagage.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, CDScheel
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt personale der byder velkommen. Skønne omgivelser med atmosfære. Det opvejet dog ikke en hjemmelavet æggekage der smager som ovnbagt røræg tilsat natron, det trækker gevaldigt ned. Kan virkeligt ikke anbefales.

Tak, SteenP63
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Roforeningen Bølgeskvulp spiste i går - onsdag den 5. august - på Hotel Ærø kl 20. Vi fik en fantastisk venlig og god service. Overtjeneren - fik ikke hendes navn - var dygtig og beleven og hjalp os med vinvalg på bedste vis. De tre wienerschnitzler var korrekt tilberedt og de smagte vidunderligt. Tak og vores bedste anbefaling. Vi mener, at overtjeneren må kandidere til en stilling som sommelier i menneskelighed.

Tak, AllanOhms