“Veltilberedt danske retter”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Veltilberedt danske retter”
Anmeldt 14. april 2017

Vi har nu ved flere lejligheder gæstet restauranten på Hotel Ærø, hvor der blandt andet bydes på såvel fynske som gode danske retter, - og hvad enten det har været æggekage eller stegt flæsk med persillesovs, - så har det været gode veltilberedte måltider, serveret med et smil og god service. Dertil kommer, at restauranten har et tilpas varieret udvalg af også specialøl fra de fynske microbryggerier - og det gør jo ikke oplevelsen mindre god.
Kan kun anbefale at gæste stedet.

Værelsestip: Centralt beliggende ved havn og meget kort afstand til byens centrum
Vis flere værelsestip
  • Overnattede December 2016, rejste som et par
Tak, KurtHardi
Skriv en anmeldelse

107 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (16)
Dato | Vurdering
4 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
Anmeldt 28. marts 2017

Vi ankom til hotellet og fik et værelse i et anex som lå inde i en baggård.
Værelset var ok og havde det vi skulle bruge, men da det lå i en baggård var der meget mørkt, og der kom ikke meget dagslys ind i rummet.
Interiør var af ældre dato, ikke hyggeligt indrettet rum, men det er jo en smagssag. Der var det vi skulle bruge.
Man havde glemt at tænde for varmen på værelset hvilket betød at der gik flere timer før der var en nogenlunde temperatur, og vi måtte gå i seng med tøj på.
Opholdet var med morgenmad, meget ok morgenmad med det som der hører til, blødkogt æg, rullepølse, spegepølse røræg,pølser,laks, paté, mm. Brødet var ok,
Restauranten var hyggelig, holdt i autentisk og hyggelig stil.
Iøvrigt kunne man ikke gøre brug af wifi i anexet, man kunne slet ikke komme på hotellets net og man blev smidt af konstant, ved ikke om det fungerer bedre på de andre værelser.

• Overnattede Marts 2017, rejste med familie
Tak, sillemin
Bidrager på niveau 5
74 anmeldelser
28 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nyttige stemmer
Anmeldt 20. marts 2017

Vi har netop været på weekend-ophold på Hotel Ærø. Det var en god oplevelse. Hyggeligt hotel, dejlige velindrettede værelser, venligt og serviceminded personale samt gratis wifi og parkering. Hotellets restaurant serverer velsmagende mad og en stor morgenmadsbuffet. Hotellet ligger ved havnen og tæt på centrum.
Et ophold her kan bestemt anbefales.

Værelsestip: Det er muligt at bo i Tårnværelset, hvor Elvira Madison og Sixten Sparre boede
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Marts 2017, rejste med venner
Tak, Aage H
Bidrager på niveau 3
13 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 12. marts 2017

En hyggelig reception, med gode lænestole, hvor vi nød at sidde og nyde et par kolde fadøl, med personale der forstod hvad rigtigt god service er, smilende og hjælpsomme med historien om hotellet samt stederne vi spurgte ind til om Svendborg. Hotel værelset var ligeledes hyggeligt, med gode senge pænt og rent, hvor vi havde alt hvad vi havde behov for bl.a. hårtørre, el kedel, kropper, the, osv.
Vi kan kun varmt anbefale dette hotel og en stor ros til personalet.

• Overnattede Marts 2017, rejste som et par
Tak, Rikke Og Søren P
Bidrager på niveau 2
9 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

Det var nogle flotte og store værelser som dog var en anelse støvet. Vi spiste en dessert om aftenen efter at have spist et andet sted. Desserten var der ikke meget ved, bar tydelig præg af at den ikke var frisk. Morgen buffeten var sørgelig, virkede som om den var lavet mange timer i forvejen, hvis ikke dagen før. Ærgerligt for et hotel som dette, der kunne blive rigtig hyggeligt.

Overnattede Februar 2017
Tak, vubble
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Svendborg
1.4 km væk
Hotel Ærøhus
Nr. 5 af 5 i Ærøskøbing
84 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Ærø? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Ærø

Ejendom: Hotel Ærø
Adresse: Brogade 1, Svendborg 5700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Svendborg
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis morgenmad Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 5 ud af 8 hoteller i Svendborg
Prisklasse (pr. overnatning): 925 kr.-2.071 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Ærø 3*
Antal værelser: 62
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Hotels.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Ærø. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?