Hotel Ærø
  • Restaurant
Danninghus(Svendborg)
81 $
  • Gratis parkering
Bed & Breakfast Svendborg(Svendborg)(Meget for pengene!)
70 $
93 $
Anmeldt for 12. marts 2017

En hyggelig reception, med gode lænestole, hvor vi nød at sidde og nyde et par kolde fadøl, med personale der forstod hvad rigtigt god service er, smilende og hjælpsomme med historien om hotellet samt stederne vi spurgte ind til om Svendborg. Hotel værelset var ligeledes hyggeligt, med gode senge pænt og rent, hvor vi havde alt hvad vi havde behov for bl.a. hårtørre, el kedel, kropper, the, osv.
Vi kan kun varmt anbefale dette hotel og en stor ros til personalet.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Rikke Og Søren P
Anmeldt for 18. februar 2017 fra mobile enheder

Det var nogle flotte og store værelser som dog var en anelse støvet. Vi spiste en dessert om aftenen efter at have spist et andet sted. Desserten var der ikke meget ved, bar tydelig præg af at den ikke var frisk. Morgen buffeten var sørgelig, virkede som om den var lavet mange timer i forvejen, hvis ikke dagen før. Ærgerligt for et hotel som dette, der kunne blive rigtig hyggeligt.

Overnattede: februar 2017
Tak, vubble
Anmeldt for 4. februar 2017

Ringede en morgen hjælp to værelser, og det blev fikset. Receptionisten, eller værtinden fik dig til at føle dig tryg og hjemme uanset hvad du end måtte ønske. Hotellet ligger lige ved havn nær centrum, her er liv. Maden er god uden at være prangende. Selve værelserne savner komfort eller tids renovering om du vil. Men du slapper af her og den allestedsnærværende receptionist gør sit til du har det godt, sammen med det flinke og service mindede personale. Gode restauranter lige ved hånden mulighed for en tur til Ærø (med mere). Det var mit 2. besøg og jeg kommer meget gerne igen.

• Overnattede: september 2016, rejste med familie
Tak, stephone2014
Anmeldt for 1. februar 2017

Vi blev bud velkommen af den mest nærværende og smilende tjener, vi har mødt længe, bestilte hovedret og dessert på månedens menu.
Tjeneren var opmærksom på, at vi havde sat os ved et bord, hvor der kunne være træk, og anbefalede os at flytte til et andet.
Maden var veltillavet og portionerne var rigelige. Vin kan købes i glas, så det er muligt at nyde maden med god vin, og samtidigt skulle videre i aftenen.

Værelsestip: Vi boede ikke på hotellet
  • Overnattede: januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Hans J H
Anmeldt for 18. december 2016

Et udmærket hotel der ligger ud til havnen. Fra en del af restauranten er der fin udsigt til alle aktiviteterne i den hyggelige havn. Vi havde en stor suite ud til sidegaden, som måske var knapt så spændende. Der var ikke en god sammenhæng mellem reception, værelser og restaurant, men dog til at leve med. Restauranten var rimelig god.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til havnen.
  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, lhjh2016