“Kommer gerne en anden gang”
Anmeldelse af Hotel Ærø

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Hotel Ærø
Vurderet som nr. 5 ud af 8 hoteller i Svendborg
Bidrager på niveau 5
75 anmeldelser
29 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
“Kommer gerne en anden gang”
Anmeldt 20. marts 2017

Vi har netop været på weekend-ophold på Hotel Ærø. Det var en god oplevelse. Hyggeligt hotel, dejlige velindrettede værelser, venligt og serviceminded personale samt gratis wifi og parkering. Hotellets restaurant serverer velsmagende mad og en stor morgenmadsbuffet. Hotellet ligger ved havnen og tæt på centrum.
Et ophold her kan bestemt anbefales.

Værelsestip: Det er muligt at bo i Tårnværelset, hvor Elvira Madison og Sixten Sparre boede
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Marts 2017, rejste med venner
Tak, Aage H
Skriv en anmeldelse

107 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (16)
Dato | Vurdering
13 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 12. marts 2017

En hyggelig reception, med gode lænestole, hvor vi nød at sidde og nyde et par kolde fadøl, med personale der forstod hvad rigtigt god service er, smilende og hjælpsomme med historien om hotellet samt stederne vi spurgte ind til om Svendborg. Hotel værelset var ligeledes hyggeligt, med gode senge pænt og rent, hvor vi havde alt hvad vi havde behov for bl.a. hårtørre, el kedel, kropper, the, osv.
Vi kan kun varmt anbefale dette hotel og en stor ros til personalet.

• Overnattede Marts 2017, rejste som et par
Tak, Rikke Og Søren P
Bidrager på niveau 2
9 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

Det var nogle flotte og store værelser som dog var en anelse støvet. Vi spiste en dessert om aftenen efter at have spist et andet sted. Desserten var der ikke meget ved, bar tydelig præg af at den ikke var frisk. Morgen buffeten var sørgelig, virkede som om den var lavet mange timer i forvejen, hvis ikke dagen før. Ærgerligt for et hotel som dette, der kunne blive rigtig hyggeligt.

Overnattede Februar 2017
Tak, vubble
Danmark
Bidrager på niveau 6
160 anmeldelser
27 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 38 nyttige stemmer
Anmeldt 4. februar 2017

Ringede en morgen hjælp to værelser, og det blev fikset. Receptionisten, eller værtinden fik dig til at føle dig tryg og hjemme uanset hvad du end måtte ønske. Hotellet ligger lige ved havn nær centrum, her er liv. Maden er god uden at være prangende. Selve værelserne savner komfort eller tids renovering om du vil. Men du slapper af her og den allestedsnærværende receptionist gør sit til du har det godt, sammen med det flinke og service mindede personale. Gode restauranter lige ved hånden mulighed for en tur til Ærø (med mere). Det var mit 2. besøg og jeg kommer meget gerne igen.

• Overnattede September 2016, rejste med familie
Tak, stephone2014
Fredericia, Danmark
Bidrager på niveau 5
50 anmeldelser
20 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 27 nyttige stemmer
Anmeldt 1. februar 2017

Vi blev bud velkommen af den mest nærværende og smilende tjener, vi har mødt længe, bestilte hovedret og dessert på månedens menu.
Tjeneren var opmærksom på, at vi havde sat os ved et bord, hvor der kunne være træk, og anbefalede os at flytte til et andet.
Maden var veltillavet og portionerne var rigelige. Vin kan købes i glas, så det er muligt at nyde maden med god vin, og samtidigt skulle videre i aftenen.

Værelsestip: Vi boede ikke på hotellet
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Januar 2017, rejste på forretning
Tak, Hans J H
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Svendborg
1.4 km væk
Hotel Ærøhus
Nr. 5 af 5 i Ærøskøbing
84 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Ærø? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Ærø

Ejendom: Hotel Ærø
Adresse: Brogade 1, Svendborg 5700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Svendborg
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis morgenmad Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 5 ud af 8 hoteller i Svendborg
Prisklasse (pr. overnatning): 936 kr.-2.075 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Ærø 3*
Antal værelser: 62
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Ærø. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?