Hotel Ærø
TripAdvisor
Pension Vestergade 44(Ærøskøbing)
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 1. februar 2017

Vi blev bud velkommen af den mest nærværende og smilende tjener, vi har mødt længe, bestilte hovedret og dessert på månedens menu.
Tjeneren var opmærksom på, at vi havde sat os ved et bord, hvor der kunne være træk, og anbefalede os at flytte til et andet.
Maden var veltillavet og portionerne var rigelige. Vin kan købes i glas, så det er muligt at nyde maden med god vin, og samtidigt skulle videre i aftenen.

Værelsestip: Vi boede ikke på hotellet
  • Overnattede: Januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Hans J H
Anmeldt for 18. december 2016

Et udmærket hotel der ligger ud til havnen. Fra en del af restauranten er der fin udsigt til alle aktiviteterne i den hyggelige havn. Vi havde en stor suite ud til sidegaden, som måske var knapt så spændende. Der var ikke en god sammenhæng mellem reception, værelser og restaurant, men dog til at leve med. Restauranten var rimelig god.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til havnen.
  • Overnattede: Maj 2016, rejste med venner
Tak, lhjh2016
Anmeldt for 23. november 2016 fra mobile enheder

Ok hotel
Dog noget larm fra branddøre når den blev åbnet eller lukket af de andre gæster som skulle forbi på vej til deres værelser
En del larm fra gaden grundet lastbiler meget tidligt om morgenen
Maden i restauranten var svingende men ellers ok
Fantastisk beliggenhed dejligt centralt

Overnattede: September 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, sune123
Anmeldt for 1. november 2016

Man føler sig altid velkommen her, og så har de et godt køkken, og placeringen er lige i centrum. Værelserne er bare i orden, og der er mulighed for at få rygeværelse. De har også en dejlig udendørs terrasse, hvor man kan følge med i, når færgen til Ærø ankommer eller afgår.

• Overnattede: Maj 2016, rejste som par
1  Tak, Kjeld H
Anmeldt for 27. oktober 2016

fantastisk beliggenhed,lige ved havnen,og med udsigt til bådene der dagligt sejler til bla. Ærø og Hjortø.
dejligt køkken og god betjening.
fine værelser og gode senge.
dette er bestemt et hotel vi vil vende tilbage til.

• Overnattede: August 2016, rejste som par
Tak, Hannibal111210