Hotel Ærø
130 $
Pension Vestergade 44(Ærøskøbing)
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 1. november 2016

Man føler sig altid velkommen her, og så har de et godt køkken, og placeringen er lige i centrum. Værelserne er bare i orden, og der er mulighed for at få rygeværelse. De har også en dejlig udendørs terrasse, hvor man kan følge med i, når færgen til Ærø ankommer eller afgår.

• Overnattede: Maj 2016, rejste som par
1  Tak, Kjeld H
Anmeldt for 27. oktober 2016

fantastisk beliggenhed,lige ved havnen,og med udsigt til bådene der dagligt sejler til bla. Ærø og Hjortø.
dejligt køkken og god betjening.
fine værelser og gode senge.
dette er bestemt et hotel vi vil vende tilbage til.

• Overnattede: August 2016, rejste som par
Tak, Hannibal111210
Anmeldt for 25. oktober 2016

Efter en hel dag på Svendborg auktioner var det rart med en overnatning inden turen gik hjem over. Det pågældende aaften var der vildt aften i restaurenten. Det var 6 retter med vinmenu til en yderst fornuftig pris. Ikke sidste gang jeg besøger hotellet

Værelsestip: Liggger helt nede ved havnen, med udsigt over vandet.
  • Overnattede: Oktober 2016, rejste med venner
Tak, bonnyfeet
Anmeldt for 9. oktober 2016

Spiste på restauranten med nogle venner. Her bestilte jeg Stegt Flæsk med Persille Sovs, her blev jeg desværre skuffet.

Flæsken var desværre sej, og sovsen var der ikke meget af. Skuffet.

God var omgivelserne helt i top. Fantastisk flot indretning, beliggenden er i sig selv fantastisk, men maden var skuffende

• Overnattede: Oktober 2016, rejste med venner
Tak, Anders L
Anmeldt for 30. september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger nede ved havnen med en skøn stemning og atmosfære. Hotellet er middel standard og slidt. For nogle gæster vil det formentlig blive opfattet som en lokal atmosfære, mens andre vil opfatte det som et nedslidt provinshotel.

Overnattede: September 2016
Tak, Michael H