Hotel Ærø
TeglGaarden(Svendborg)
Hotel Garni(Svendborg)
Danninghus(Svendborg)
Anmeldt for 9. oktober 2016

Spiste på restauranten med nogle venner. Her bestilte jeg Stegt Flæsk med Persille Sovs, her blev jeg desværre skuffet.

Flæsken var desværre sej, og sovsen var der ikke meget af. Skuffet.

God var omgivelserne helt i top. Fantastisk flot indretning, beliggenden er i sig selv fantastisk, men maden var skuffende

• Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
Tak, Anders L
Anmeldt for 30. september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger nede ved havnen med en skøn stemning og atmosfære. Hotellet er middel standard og slidt. For nogle gæster vil det formentlig blive opfattet som en lokal atmosfære, mens andre vil opfatte det som et nedslidt provinshotel.

Overnattede: september 2016
Tak, Michael H
Anmeldt for 18. september 2016

har spist frokost og middag i restauranten og det var godt - god behandling og fin betjening. Vi fik røget ål og der var rigeligt af det, virkeligt lækkert og til aften fik vi wienersnitzel med det hele også lækkert, det burde prøves hvis man alligevel er i Svendborg - vi sad så vi kunne kigge ud på vandet - hyggeligt - det skal prøves

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, bmbb48
Anmeldt for 23. august 2016

vi var 5 par afsted - havde booket 2 overnatninger med morgenmad og 1 gang aftensmad for en meget rimeligt pris på 1.250,- kr pr. person. God stor morgenbuffet som kunne spises mens vi nød en fantastisk udsigt ud over Svendborg havn. På ankomsts dagen nød vi en rigtig god 2 retters menu i hotellets restaurant.

Værelsestip: Ønskes udsigt til havnen skal der betales en ekstra pris. Det er også muligt at reserverer Elvira Madigan værelset.
  • Overnattede: juli 2016, rejste med venner
Tak, gitter36
Anmeldt for 20. august 2016

3 overnatninger incl morgenbuffet. Hotellet er rigtig hyggeligt. Indrettet så man føler sig hjemme, med gårdhave og lounge. Værelset er standart, med mangel på bøjler og knager og dårlige stole at sidde på. Sengen var ok. Sengetøj og linned var rent og pænt. Udemærket morgenbuffet med et bredt udvalg.
Alt i alt et godt ophold

Værelsestip: Værelser på anden sal har udsigt til havn fra svalegangen.
  • Overnattede: juni 2016, rejste med familie
Tak, Majbrit H