“Hyggelig overnatning”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Hotel Ærø
Vurderet som nr. 5 ud af 8 hoteller i Svendborg
Anmeldt 25. oktober 2016

Efter en hel dag på Svendborg auktioner var det rart med en overnatning inden turen gik hjem over. Det pågældende aaften var der vildt aften i restaurenten. Det var 6 retter med vinmenu til en yderst fornuftig pris. Ikke sidste gang jeg besøger hotellet

Værelsestip: Liggger helt nede ved havnen, med udsigt over vandet.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Oktober 2016, rejste med venner
Tak, bonnyfeet

Anmeldt 9. oktober 2016

Spiste på restauranten med nogle venner. Her bestilte jeg Stegt Flæsk med Persille Sovs, her blev jeg desværre skuffet.

Flæsken var desværre sej, og sovsen var der ikke meget af. Skuffet.

God var omgivelserne helt i top. Fantastisk flot indretning, beliggenden er i sig selv fantastisk, men maden var skuffende

• Overnattede: Oktober 2016, rejste med venner
Tak, Anders L
Anmeldt 30. september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger nede ved havnen med en skøn stemning og atmosfære. Hotellet er middel standard og slidt. For nogle gæster vil det formentlig blive opfattet som en lokal atmosfære, mens andre vil opfatte det som et nedslidt provinshotel.

Overnattede: September 2016
Tak, Michael H
Anmeldt 18. september 2016

har spist frokost og middag i restauranten og det var godt - god behandling og fin betjening. Vi fik røget ål og der var rigeligt af det, virkeligt lækkert og til aften fik vi wienersnitzel med det hele også lækkert, det burde prøves hvis man alligevel er i Svendborg - vi sad så vi kunne kigge ud på vandet - hyggeligt - det skal prøves

• Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, bmbb48
Anmeldt 23. august 2016

vi var 5 par afsted - havde booket 2 overnatninger med morgenmad og 1 gang aftensmad for en meget rimeligt pris på 1.250,- kr pr. person. God stor morgenbuffet som kunne spises mens vi nød en fantastisk udsigt ud over Svendborg havn. På ankomsts dagen nød vi en rigtig god 2 retters menu i hotellets restaurant.

Værelsestip: Ønskes udsigt til havnen skal der betales en ekstra pris. Det er også muligt at reserverer Elvira Ma...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juli 2016, rejste med venner
Tak, gitter36
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Svendborg
1,4 km væk
87 anmeldelser
38,6 km væk
Best Western Hotel Knudsens Gaard
Vis priser

Har du været i Hotel Ærø? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Ærø

Adresse: Brogade 1 | 1-3, Svendborg 5700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Svendborg
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 5 ud af 8 hoteller i Svendborg
Prisområde: 865 kr.-1.046 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Ærø 3*
Antal værelser: 62
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Ærø. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?