Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com169 $
Hotels.com169 $
CheapTickets169 $
eDreams168 $
Orbitz.com169 $
Travelocity169 $
Anmeldt d. 29. juni 2016

2 overnatninger. Stort værelse på svalegang. Venligt personale. God dansk mad, Hyggelig gård, hvor der er kælet for "hyggen" med mange smukke blomster.
Restauranten var hyggelig, lidt gammeldags, men hyggelig. Dejlig terrasse ud til havnen. Dejligt morgenbord med hvad der hører til. Rimelige priser på både mad og drikke.

Værelsestip: Boede i stuen på svalegangen, fine store gammeldags værelser, hyggelige. Værelser mod gaden høres megen trafik.
Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Bente H
Anmeldt d. 15. juni 2016

Vi var på en forlænget weekend i maj 2016 . vi blev mødt af en veloplagt smilende receptionist , fik anvist et værelse over gaden det er fine værelser der manglede ikke noget , morgenmaden bestod at et stort udvalg på buffet og aftensmad var vi på en rat og den var god noget vi alle kunne lide unghane med tilbehør og vi kunde få mere så alle blev mætte . helt bestemt et sted vi vender tilbage til

Værelsestip: næste gang vil vi foretrække at bo på de værelser der ligger i selve hotellet dem med svalegang
Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, kissj
Anmeldt d. 23. maj 2016

Hotel Ærø er centralt beliggende ved havnefronten i Svendborg.
Det er meget hyggelige lokaler med en stemning et ældre hotel.
Vi havde bestil et dobbeltværelse og fik anvist en lejlighed i en bygning på den anden side af gaden, uden at kunne udtale mig om hotellets andre dobbeltværelser kan jeg sige at det var et godt bytte, lejligheden var stor og rummelig og meget rent.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, vernerdamgaard
Anmeldt d. 22. maj 2016

En lille miniferie i hyggelige omgivelser, Flot morgenbuffet og lækkert aftensmad, Pænt og rent værelse. Blev gjort rent hver dag og skiftet håndklæder. Hotellet ligger ved havnen, og en godt gåtur langs kajen var fint. En sejltur med MS Helge til Valdemar Slot var en oplevelse.

Værelsestip: Værelserne er meget forskellige
Dato for ophold: maj 2016
Tak, JohnFrimann
Anmeldt d. 19. maj 2016

Hyggeligt hotel nær havnen. Velholdt og indrettet i gammel stil. Vi havde lille hund med og det var der placeringsmæssigt taget hensyn til. Så det var nemt at lufte. Meget venligt og hjælpsomt personale. God morgen buffet. Meget velbesøgt. Her vil vi gerne komme igen.

Dato for ophold: april 2016
Tak, Jørgen R