“Samlet oplevelse ikke pengene værd”
Anmeldelse af Cafe Mauritz

Cafe Mauritz
Beskrivelse: Hos Mauritz har du mulighed for at nyde måltidet i vores cafe eller få det som en take away - vi imødekommer alle! Uanset om du vil nyde et godt måltid med dine børn, eller venner, holde forretningsmøder eller bare have en kop frisklavet kaffe , så er Mauritz det rette sted. Hos Mauritz tilbyder vi vores berømte burgere, spændende lette retter som vegetariske salater, og børne retter. Alle vores dressinger er hjemmelavede fra vores egne opskrifter! Vi har et bredt udvalg af drikkevarer, så der er altid noget for enhver smag. Vi værdsætter bæredygtighed, kvalitet og friske ingredienser. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores cafe!
Anmeldt 1. maj 2022 fra mobile enheder

God beliggenhed. Gode omgivelser inde og ud og meget venligt og hjælpsomt personale.
Maden var fin hvis jeg var landet i et cafeteria i en sportslig. Alt virkede præfabrikeret, så ikke uddannet personale kunne tilberede. Det ville overraske mig meget hvis der står en kok i køkkenet. Priserne er restaurantpriser, så man kan godt forlange lidt mere.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Minna123

Anmeldt 16. februar 2022

Jeg var nede og hente take away, bestilte - betalte og ventede på maden. Retur hvor vi overnattede og ville spise, da er de pomfritter, som de reklamere med er sprøde og lækre, nærmest iskolde og ualmindelig blege og slatne. De 2 x mayo der ER betalt for, de er overhovedet ikke med. Burgeren ganske ok.
Det er ikke det billigste mad, men helt ærlig, det var sku ringe.....
Laver en anmeldelse på Google, de svarer straks, at jeg endelig skal kontakte dem på mail, så finder vi ud af det.... Efter 2 dage, får jeg tilbudt et tilgodebevis Hallo, jeg bor nord for Aalborg, og det ligger i Sønderborg..... Efter at havde meddelt, at det har jeg intet at bruge til, så er der 0 reaktion fra dem. Syntes sku det mindste man kunne gøre var, at refundere det mayo der ER betalt, men ikke udleveret, og de slatne kolde fritter vi hældte i skraldespanden, tja - det havde vel også været seriøst, at vi fik pengene tilbage på.....
Men det gør vi ikke, så mit bedste råd - hold dig væk derfra

Dato for besøg: februar 2022
Tak, Vibeke Z
Anmeldt 26. december 2021

Kyllingesandwich ? Jo, hvis man ønsker en bolle med en kyllette på - af den slags, der er hentet frossen i et supermarked, hvor paneringen falder af. 2 små stykker bacon, 4 stk. tomat og lidt ærteskud - så har cafe Mauritz en kyllingesandwich til 140 kr. -
Det koster ikke 5 kr at producere. Det er under al kritik at kalde det for en kyllingesandwich.
Kom egentlig også kun fordi der var optaget Under uret - kommer aldrig igen.

Dato for besøg: december 2021
Tak, leneolsenklkio
Anmeldt 20. september 2021

En lille frokost med datteren. Blev til en gang nachos til datteren og en ceasar til mig. Prisen gør mig ikke noget men syntes salaten er alt for lille til prisen

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Robert A
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker beliggenhed, god service, og dejlig mad til prisen.

De er meget børnevenlige, og har tegnegrej klar mens man venter på maden.

Kan klart anbefales. Vi fik deres burgere og er godt tilfredse.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 26martinf

Rejsende, der kiggede på Cafe Mauritz, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Cafe Mauritz? Fortæl om dine oplevelser!