“Meget lang ventetid på burger”
Anmeldelse af Cafe Mauritz

Cafe Mauritz
Beskrivelse: Hos Mauritz har du mulighed for at nyde måltidet i vores cafe eller få det som en take away - vi imødekommer alle! Uanset om du vil nyde et godt måltid med dine børn, eller venner, holde forretningsmøder eller bare have en kop frisklavet kaffe , så er Mauritz det rette sted. Hos Mauritz tilbyder vi vores berømte burgere, spændende lette retter som vegetariske salater, og børne retter. Alle vores dressinger er hjemmelavede fra vores egne opskrifter! Vi har et bredt udvalg af drikkevarer, så der er altid noget for enhver smag. Vi værdsætter bæredygtighed, kvalitet og friske ingredienser. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores cafe!
Anmeldt 3. august 2020

Havde inviteret familie til fødselsdag på denne cafe. Bordet var bestilt i forvejen samt klokkeslæt for vor ankomst. Vi blev mødt af et ungt menneske, der beklagede, at der var mindst en times ventetid på maden p. g. a.. “mad ud af huset” samt mange gæster uden bordreservation. Vi anførte det urimelige i, at skulle komme “bagerst i køen”, når vi havde en bordreservation. Der blev kort meddelt, at klager kunne rettes på restaurantens hjemmeside,
Drikkevarerne kom lynhurtigt, men burgerne først efter 55 min. ventetid. 3 x ØV !

Dato for besøg: april 2020
Tak, Per B

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

ELENDIG og særdeles flabet betjening. Forkert leveret mad og deres app med fejl gav de mig fejlen for, trods jeg havde det på skrift. Fik afleveret samme burger igen trods at de fravalg var trods allergi mod disse madvarer.

Allerførst blev vi dog mødt af denne “gode” app, hvor priserne var anderledes end de priser på deres menukort ud mod gaden. Da jeg spurgte, på en undrende men pæn vis, fik jeg bare ordene: “den diskussion gider jeg ikke tage”. Det var åbenbart nogle priser på take-away, men som ikke var skiltet med.

Maden kom, var under middel, men oplevelsen var dyr og uden service. Kommer aldrig der igen og kan ikke anbefale folk at gøre det

Tak, askesoeby
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde nogle Smartboxes,
vi gerne ville indløse. Personalet var imødekommende og fleksible ifht at hjælpe os med den nyinstallerede app og aktivering af boxene. Maden smagte rigtig godt og det var nok af den. Der var en hyggelig stemning og det var alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, anittahole
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte to medium stegte Ribeye da vi havde et gavekort. Vi fik serveret to stykker råt kød, vi fik fat i tjeneren der beklagede og sagde der ville gå 5 minutter. 15 minutter senere fik vi nye bøffer, de var præcist lige så rå, tjeneren beklagede igen og fortalte at de havde fået noget kød der drillede dem, stakkels tjener. Hun hentede kokken der blot trak på skulderen. Vi fik så en burger da kokken ikke kunne stege en bøf. Det er ikke første gang vi har bestilt en burger der, men den var også langt ringere/mindre end normalt. Da vi skulle betale havde vi så brugt 320kr, men gavekortet var på 500, så var resten af pengene spildt. Det hele endte med at vi betalte, og tog vores gavekort med igen. Kære Mauritz, det er bare ikke godt nok det her.

Tak, 39mikaeln
Anmeldt 8. juni 2020

I lørdags hentede vi take away og med vilje ankom vi 20 minutter før aftalt tid, fordi vi tidligere har oplevet at maden stod i varmeskab og var ret kedelig 5 minutter før tid.
Tænker lidt hvor længe det har stået i varmeskabet, brødet og fritterne var bløde og det hele var lunken og kedeligt .
Vi har flere gange hente samme menu, hvor vi lige har stået og ventet et par minutter, og da har maden været rigtig lækker, varm og sprød.
Derudover var der fravalg i burger de havde glem og alle dressige var ens.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, lisef884

Rejsende, der kiggede på Cafe Mauritz, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Cafe Mauritz? Fortæl om dine oplevelser!