“Kan anbefales”
Anmeldelse af Cafe Mauritz

Cafe Mauritz
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med god betjening og lækker mad i centrum af Svendborg. Det kan klart anbefales.

Dato for besøg: august 2018
Tak, CharlotteFons

Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Nærmest overdreven og påklistret venlighed fra tjenerne. Bestilte snackkurv som forret og burgere med pommes frites til hovedret , fik det hele serveret på samme tid , hvilket var godt det samme da det hele smagte af for gammel friture . Burgeren var overdynget af en dressing som smagte decideret gammel og kødet var rødt til trods for vi havde bedt om gennemstegt , og af virkelig dårlig kvalitet fyldt med fedt . En absolut IKKE velsmagende oplevelse krydret med særdeles beskidt vindues karm med døde fluer :-0 ... øv det en ommer !!!

Dato for besøg: august 2018
Tak, m7519
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Venlig modtagelse og anvisning af bord. Vi valgte cafe burger og blev bestemt ikke skuffet. Cafe Mauritz kan anbefales.

Tak, PerR_13
Anmeldt 21. juli 2018

En impuls fik os sat ved et bord på Café Mauritz, ud fra antallet af gæster der sad ved bordene på gaden.
Valget faldt hurtigt på en burger med blåskimmelost - med diverse lækkert tilbehør - og en "raspberry mojito" som starter.
Alt i alt en god mad-oplevelse, som kan anbefales.

Tak, Peter S
Anmeldt 7. juli 2018

Det var en dejlig oplevelse, med god service, lækkert mad og smilende betjening, ikke noget og sætte en finger på, maden var lækker og der var nok af den, kommer gerne igen, kan varmt anbefales. Tak for en dejlig oplevelse.

Tak, BirtheB106

Rejsende, der kiggede på Cafe Mauritz, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Cafe Mauritz? Fortæl om dine oplevelser!