“Lækker hjemmelavet mad”
Anmeldelse af Oland

Oland
Anmeldt 30. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig oplevelse med hjemmelavet økologisk mad. Vi valgte tre slags salater, som alle var velsmagende, dertil en kødbolle og et stykke brød.
At indtage måltidet i deres lille hyggelige baggård - gjorde oplevelsen rigtig god

Dato for besøg: august 2018
Tak, 828piak

Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi fik en stor tallerken med forskellige velsmagende salater , en kødfrikadelle og dejligt hjemmelavet surbrød; lokal øl og vand

Sad ude i gården og nød mad og stilhed
Absolut et af vores bedste madoplevelser i Svendborg

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Anne_Mette2013
Anmeldt 31. maj 2018 fra mobile enheder

Søgte efter et lille hyggeligt sted - lidt i læ for vinden. Og der var det, det hyggelige gårdmiljø. Og tilmed lidt sol.

Og så skulle maden afprøves. Det blev et par lækre økologiske sandwich, og hertil Ginger Beer og Rabarberdrik fra Ørbæk.

Maden var frisk og velsmagende - og selv om såvel mad og drikkevarer var økologisk, så var prisen i orden og overkommelig.

Kan roligt anbefale både mad og sted!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Povl T
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Hos Øland møder man det sødeste personale - smilende og imødekommende. Her serveres lækre økologiske salater, et godt udvalg af juice og saft.
Slå benene op og kom helt ned i gear i den hyggelige og atmosfærefyldte cafe. Et perfekt sted til en frokost i Svendborg.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Maria B
Anmeldt 31. januar 2018 fra mobile enheder

Hey...
Hvis i skal have et hurtigt og sundt måltid i svb, så tag på Øland! Lækker mad i hygge omgivelser!

Dato for besøg: januar 2018
Tak, peterwilsted

Rejsende, der kiggede på Oland, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Oland? Fortæl om dine oplevelser!