“Rigtig god burger - og fin betjening”
Anmeldelse af Carlos Kitschen

Carlos Kitschen
Anmeldt 5. august 2017

Vi valgte at spise vores aftensmad på dette sted, efter at have læst om baggrunde for stedet. Og jeg er vild med at der findes et sted, hvor det er vigtigt at give mennesker en ny chance. At så maden og smager fortrindeligt er jo kun et plus. Jeg vil virkelig anbefale at man besøger steder, hvis man er i Svendborg. Delt for at støtte op om konceptet og delt for at få lækker mad til en rigtig god pris. Husk er kan kun betaltes kontant eller med mobilpay.

Tak, Waldau

Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vores burger var meget velsmagende, ledsaget af en kold specialøl. Alt i alt en positiv oplevelse. Lidt pudsigt at opleve at personalet satte sig til at spise i restauranten inden vi var færdige; det skyldtes formentlig at køkkenet var lukket.
Bemærk at stedet ikke modtager betalingskort, kun kontant eller Mobile Pay.

Tak, Steen243
Anmeldt 1. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggelig lille café i Svendborg gågade.
Afslappet atmosfære, sjov indretning med forskellige stole og friske fine blomster på bordet.
Lækker limousine sandwich med rigtig godt kalvekød.
Beware of the chili dressing! Der burde måske lige være en advarsel på menu kortet.. :')

3  Tak, Isabella J
Anmeldt 18. maj 2017 fra mobile enheder

Når man kommer ind af døren mærker man hurtig den afslappede og hyggelige stemning. Folkene er høflige men meget afslappede. De forklare gerne om maden og særlig dagens ret. Det blev mit valg og fortrød på intet tidspunkt. En solid portion og virkelig velsmagende.

1  Tak, MathiasJ242
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Super dejligt mad. Rimelige priser og virkelig veltilberedt hjemmelavet og hjemmebagt.
Fedt koncept - med social ansvarlighed.

1  Tak, Rist1973

Rejsende, der kiggede på Carlos Kitschen, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Carlos Kitschen? Fortæl om dine oplevelser!