RESPEKTLØS BEHANDLING AF EJEREN
Vi ankom kl 16:55 med kun et par få optagede borde udenfor. Vi har vores lille barn med på 9mdr. Vi bestiller mad, og får vores forret efter nogen ventetid. Den unge tjener (som egentligt er høflig), siger at hun med det samme vil køre vores hovedret, som vi takker ja til. Efter i hvert fald 40 minutters ventetid, og en efterhånden fuld restaurant, kommer tjeneren ned til os og fortæller, hun har glemt at køre bonnen, men har nu sat det første i køen i køkkenet og der vil gå 10 minutter. Vi havde længe overvejet at gå derfra, men vælger at blive. Efter 25-30 minutter, og klokken nærmer sig 19.00, får vi vores mad, vores barn er træt og ked, så vi spiser på få minutter og beder om regningen med det samme. Vi betaler fuld pris for det hele, men da vores barn er træt, tager vi ikke kampen op. Et par timer senere går jeg tilbage til restauranten for at gøre dem bekendt med vores kedelige oplevelse. Ejeren står i baren og siger med det samme “jamen vi havde fuld restaurant”, hvortil jeg svarer, at vi altså ankom kl 17 til en knap tom restaurant. Jeg siger, at jeg er målløs over, at vi har betalt fuld pris for måltidet. (Jeg forventede ikke noget) Ejeren siger, at en reduktion absolut ikke kan komme på tale, hvortil han vender sig om og går!!!!! Så lader han sine to tjenere stå tilbage, som jo kun kan beklage. Som ejer med respekt for sig selv, sin restaurant, sine ansatte og sine gæster, kan man simpelthen ikke drive en restaurant sådan der.
Maden var egentligt helt ok. Men med en SÅ DÅRLIG ejer, ville jeg aldrig ligge mine penge sådan et sted, jeg ærgerlig gevaldigt over, at jeg ikke først læste anmeldelserne her, så var jeg ikke gået derind. Jeg har ikke noget tilovers for en restaurantejer, der ikke respekterer sine gæster, eller sine ansatte.