“Ødelagt madoplevels grundet røg”
Anmeldelse af Restaurant Svendborgsund

Restaurant Svendborgsund
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik serveret dejlige forretter og to gode hovedretter. Lammekoteletterne (t-bone) var skuffende, da de mest bestod af ben og fedt. Restauranten tillader rygning ved de udendørs borde under markisen, hvilke bevirkede i massive røggener fra nabobordet. Rigtig ærgerligt at restauranten ikke beder rygerne om at gå væk fra de andre gæster, når der ryges. Andre gæster kommenterede også rygningen, som blev beklaget af tjeneren, men hvad nytte gør dét, når madoplevelsen ødelægges!? Synd, for maden er god, men kan kun give to stjerner på grund af rygningen.

Tak, KrissyWade

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Frokost med familien.
Fantastisk betjening på trods af at der var travlt.
Alle var yderst tilfreds med det der blev serveret.
De har ubetinget verdens bedste kartoffelsalat

Tak, Kasper V
Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Bestilte 3 retters sommer menu. Rejer , oksemørbrad , jordbær. Absolut smagsløst. , fantasiløst , intetsigende . Krydre det med ligegyldig uprofessionel betjening , beskidt dug , dårlig luft og virkelig dårlig indretning og belysning .1 flaske vin og en regning på 1200kr så
har du et besøg oå Svendborg sund - både første og i særdelels sidste besøg her :-(

Dato for besøg: juni 2020
Tak, m7519
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Levede ikke op til vores forventning. Vi bestilte en 3 retters sommer menu. Smagsløs og kedelig er det nærmeste jeg kan komme, en stor “lækker” bøf af oksemørbrad var gennemstegt og sej. Betjeningen var venlig hvilket trækker vurderingen op på gennemsnitlig. Prisen var alt for høj i forhold til oplevelsen. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 23. marts 2020 fra mobile enheder

Vi nød en dejlig frokost i dejligt vejr i en rigtig hyggelig og tiltalende restaurant
Maden var fin og betjeningen perfekt
Bestemt et sted vi kommer tilbage til

Dato for besøg: marts 2020
Tak, klejne

Rejsende, der kiggede på Restaurant Svendborgsund, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Svendborgsund? Fortæl om dine oplevelser!