“Hjemmelavet og lækkert ”
Anmeldelse af Gelato Italia

Gelato Italia
nr. 1 af 2 Dessert i Svendborg
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Både gelato og den hjemmelavede softice var meget lækker. Venlig service og mulighed for at smage de forskellige varianter. Her får man meget is for pengene.

1  Tak, Susanne A

Anmeldt 3. juli 2020

Vi kørte helt fra Odense for at få gelato herfra, da vi før har fået herfra og det var godt. Vi bestilte pistacie og hasselnød. Pistacie gelatoen smagte ÆKELT af marcipan. Når man køber hasselnød gelato alle andre steder har det et hint af nougat, det her smagte bare af blendet rå hasselnød. Det røg lige i skraldespanden. Tvivler på at vi kommer tilbage, da de på ingen måde kan lave god italiensk gelato.

1  Tak, jubs22jubs
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Skønt med både hjemmelavede vafler og is - synes det er sjældent at få begge dele hjemmelavet. Kugler var meget store og servicen var god.

1  Tak, klausd612
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Dejlige hjemmelavede økologiske is. Skal prøves. Isen er økologisk og mælken kommer fra Østerlund økologisk kvægbrug i Svendborg.

1  Tak, mortenj884
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

Kæmpe friskbagte vafler som det dufter af mens de bliver bagt og bedste italiensk is og så mange muligheder at vælge imellem, næsten som at være i Italien. 2 kugler betyder 2 scoops for hver

Jeg valgte vanilie og lemonsorbet i varmen.

1  Tak, susannel240

Rejsende, der kiggede på Gelato Italia, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Gelato Italia? Fortæl om dine oplevelser!