“Fantastico”
Anmeldelse af Gelato Italia

Gelato Italia
nr. 1 af 2 Dessert i Svendborg
Anmeldt 30. juni 2018 fra mobile enheder

Fandt dette sted ved en tilfældighed og er vildt begejstret over deres is. Fantastiske smage og gode råvarer. Prøv deres lakrids is. Der er smæk for skillingen.
Personalet var også venligt og service minded. Alt i alt en dejlig oplevelse.

Tak, AaBmaster

Anmeldt 21. maj 2018

Der er ikke meget at sige. Økologisk is i topklasse, et flot udvalg og lækre vafler. Var der to gange på en weekend tur til det sydfynske, og vi kommer helt sikkert igen. Flot!

Tak, Michaels1976
Anmeldt 7. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg har været kunde i Gelato Italia siden de åbnede for nogle år siden og det er den absolut bedste is, jeg har fået i mange år. Økologisk, råvarer fra lokale landmænd, hjemmelavet (selv deres softice!) og lækkert. Kan anbefales til alle der kommer forbi Svendborg. Drop de almindelige og masseproducerede is fra Frelsens og Vilda's og prøv Gelato Italia i stedet!

1  Tak, Camilla W
Anmeldt 6. september 2017

Noget af det mest lækre, hjemmelavede is man kan købe uden for København. Prøv deres "kaffeis", der er uovertruffen.
Meget rimelige priser og store portioner

Tak, Per B
Anmeldt 6. september 2017

Gelato Italia ligger midt i Svendborg Om sommeren er det meget hyggeligt at kunne sidde udenfor ved siden af springvandet på det lille torv med en meget lækker is.

Tak, Inge Nytofte J

Rejsende, der kiggede på Gelato Italia, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Gelato Italia? Fortæl om dine oplevelser!