JesGje
Ringsted, Danmark

For billigt

Anmeldelse af Cabinn Odense
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. dec. 2023fra mobile enheder
Du får hvad du betaler for. Vi havde booket det billigste værelse. Køjeseng, hvor det er livstruende at komme op af stigen, og hvor man sover med røgalarmen blinkende lige i fjæset. Utroligt venlige medarbejdere i receptionen. Vi vil dog bruge et andet hotel en anden gang. Det var lidt for billigt. Men det er jo ikke hotellets skyld.
Dato for ophold: december 2023
Problemer med denne anmeldelse?
0.2 km fra Cabinn Odense
    844 kr.
8.1 km fra Cabinn Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 28. juli 2023

Uden tvivl den bedste service jeg længe har oplevet.
SUPPER flinke medarbejder der altid var behjælpelige med spørgsmål ovs.
Særligt en ung mand ved navn Jonas/Jonatan SUPPER FLINK UNG MAND
Fine værelser lidt små men det er også til fine priser taget i betrækning.
Alt i alt en supper god oplevelse og vi ville helt klart vælge Cabinn til hver en tid når vi besøger Odense igen.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Keivan H
Anmeldt d. 26. november 2021 fra mobile enheder

Cabinn Odense er som de andre hoteller i kæden små værelser til en overkommelig pris. Med små menes virkelig små. Jeg har boet i skibskahytter, der var væsentligt større. Hvis man er størrelse xxl eller mere, vil man formentlig have problemer med at komme ud på toilettet. Til gengæld fungerer tingene upåklagelig. Der er alt, hvad man skal bruge og personalet er venlige og hjælpsomme. På cabinn i Odense er der mod merbetaling på 80 kr en fin morgenmadsbuffet med byens bedste udsigt på 7. sal. Det kan anbefales.

Værelsestip: Cabinn har en p-plads, men også her er forholdene små. Større biler kan komme ind. Benyt istedet p-kælder i Nørregade 63.
Dato for ophold: november 2021
1  Tak, Wander06137240351
Anmeldt d. 20. november 2021

Dejlig centralt. Meget småt værelse men det ved man jo og der er hvad man skal bruge. Dejligt med el keddel. Kunne godt bruge en loftslampe. Den unge dame i receptionen fredag aften var meget sød og hjælpsom og trækker en hel stjerne op 🙂🙂🙂

Dato for ophold: november 2021
Tak, 881rikkeb
Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Byhotel med charme og fine værelser. Billigt. Dejlig morgenmad. Der er støj fra gade og togstation, men hotellet ligger i fin afstand til centrum. Ingen parkeringat få på hotellet - alt var optaget. Men fandt et p-hus i nærheden. Betalte 119kr for parkering der.

Dato for ophold: august 2021
Tak, May-Britt J
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Meget varmt køjerum ud til trafikken. Pænt rent. Håndklæder nok og elkedel på værelset. Morgenmaden ok, men lidt dyr i forhold til udvalget og restaurant var for varm. De opstillede blæsere var ikke tændte. God styr på corona. Ikke muligt at sidde ude, da udenlandske arbejdere sad og drak øl ved cafe bordene udenfor. Vi følte os ikke trygge ved at gå derud.

Værelsestip: Undgå køjerum på varme dage
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Lajladessi